Avatar billede shortcut Nybegynder
18. august 2002 - 14:33 Der er 4 kommentarer

hvordan og hvor sætter jeg min linksys router op til fil deling

jeg har lige fået ny router  Linksys BEFSR41 ver.2
jeg kan ikke sende filer men godt modtage filer, så jeg vil gerne vide hvor og hvordan jeg sætter min router op  til at sende filer med  ?????

På forhånd tak .
John Hansen
john-hansen@sport.dk
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. august 2002 - 14:37 #1
sende og modtage filer hvordan?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. august 2002 - 14:37 #2
gennem windows fildeling (smb)? ftp? icq? irc? ssh? nfs? og en masse andre...
Avatar billede shortcut Nybegynder
18. august 2002 - 14:46 #3
Sorry  det er med messerger
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. august 2002 - 15:58 #4
at du kan modtage filer, synes jeg så lyder lidt mystisk, særligt når du ikke kan sende filer... du skal finde ud af, hvilke porte messenger bruger, når den sender filer og disse porte skal du så åbne for i din router...

jeg kender intet specifikt til hverken linksys-routeren eller messenger... så hvilke porte det drejer sig om, og hvordan man åbner dem, vil jeg overlade til andre eller dig selv at finde ud af...