Avatar billede dar Nybegynder
03. september 2000 - 19:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Download

Da jeg sidder og bikser med et program der kan downloade filer kom jeg til at tænke på dette:

Hvorledes får man et andet program a\'la DownloadDemon og lignende downloadmanagere til at downloade en given fil, istedet for windows normale, kedelige download-ting?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
03. september 2000 - 19:04 #1
Ved, at lade den opfange klik fra Internet Explorer samt NetScape ... det er der en option i programmerne, der tillader :)
Avatar billede milo Nybegynder
04. september 2000 - 08:40 #2
Hent det program der hedder Goz!lla, det gør det du skal bruge...starter automatisk op når man trykker på et download-ling i NS eller IE...
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:52 #3
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?
Avatar billede 8800 Nybegynder
21. september 2000 - 15:54 #4
Hent download acceleratoren på www.downloadaccelerator.com , det er den hurtigste og bedste Download ting der findes. (endnu)
Avatar billede slipknot Nybegynder
12. oktober 2000 - 10:31 #5
led efter en program som hedder getright, det løser alle dine problemer
Avatar billede milo Nybegynder
16. oktober 2000 - 15:36 #6
sker her noget snart.....
Avatar billede kousholt Nybegynder
21. oktober 2000 - 04:17 #7
Der findes utallige acceleratorer
Gozilla nye version synes jeg personlig er at foretrække ...
måske ikke den hurtigste accelerator men meget pålidelig..( kan osse resumere)
Avatar billede dar Nybegynder
31. oktober 2000 - 16:06 #8
Lukker