Avatar billede zimmer Nybegynder
03. september 2000 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TNT2 opsætning vil ikke starte automatisk

Da mit Creative TNT2 M64 AGP kort viser skærmbilledet rimeligt sort i det, har jeg indstilt det lidt anderledes i driveren, men problemet er at jeg skal ind og genindstille det hele hver gang jeg starter computeren.. Det burde ikke være nødvendigt da man kan afkrydse at driveren skal starte med ens egen opsætning ved opstart.. Men Det Virker Bare Ikke..!!  Jeg bruger nVidia\'s sidste nye driver da Creative ikke supportere OpenGL... Nogle erfaringer, forslag??
Avatar billede teknik Juniormester
03. september 2000 - 22:32 #1
..du er ikke alene....
`Jeg synes det lød lidt underligt...
bruger selv DetonatorIII driverne,
- mend en er god nok....Save settings og markering af
- brug disse indstillinger ved opstart ser rigtigt nok ud,
men efter genstart er den tilbage på \"default settings\".

...Ingen gode ideer her

mvh :-(
teknik
Avatar billede grobut Nybegynder
27. februar 2001 - 20:49 #2
har du prøvet at sætte gammen op i skærmindstilling - avanceret - nvidia
Avatar billede zimmer Nybegynder
28. februar 2001 - 00:21 #3
Ja ja..  Det er ikke et problem at instille skærmkortet så det ikke er sort.. problemet er at save instillingerne - så grafikkortet automatisk starter med de instillinger..

Avatar billede zimmer Nybegynder
31. maj 2001 - 09:25 #4
Jeg løste problemet ved at geninstallere win2k - og sørge for at installere Nvidias drivere med det samme..
Derefter indstiller man det som det skal - og klikker fluebenet af - altså undgå fuldstændig at save personlig setting...  Så virker det..