Avatar billede zimmer Nybegynder
03. september 2000 - 17:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Stop autoloading af startside i Netscape Messenger ved opstart

Hvordan undgår man at Netscape Messenger (Mailprogrammet) loader den der standardside når man åbner den mens man er online..? Kan man ikke få den til at vise sidste åbnede mail i stedet for..?
Avatar billede dana Nybegynder
03. september 2000 - 18:34 #1
Jeg ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt. Hvis du går ind i Edit/Preferences/Mail & Newsgroups...skal der være hakket af ved Remember the last selected message.

Hvis mit svar er helt ude i skoven, så prøv at omformulere dit spørgsmål :)

Mvh. Dana :)
Avatar billede dana Nybegynder
03. september 2000 - 18:58 #2
Jeg har lige kigget lidt nærmere på Netscape Messenger og jeg tror nu jeg har fundet ud af hvad du mener. Gå til Edit/Preferences/Appearance....og fjern hakket ved Navigator og sæt det evt. i Messenger i stedet for.

Mvh. Dana :)

Det har iøvrigt også altid irriteret mig at være tvangsindlagt til at skulle glo på Nyheder mm. som man ikke selv har bedt om. Håber at det var det dit spørgsmål handlede om :)
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. september 2000 - 05:07 #3
Der er 2 mulighedder den første hvis man ikke gider deres reklame show over hovedet skal man
sætte denne linie ind:
user_pref(\"mailnews.start_page.enabled\", false);
i \" prefs.js\" den er i din users mappe.
nr 2 er i prefrencer i Mail & Newsgroups og sætte et flueben i:
Remember the last selected message
Avatar billede zimmer Nybegynder
09. september 2000 - 19:14 #4
Jeres forslag virker desværre ikke i mit tilfælde...? Jeg har både sat linien ind i prefs.js og ændret hakket ved Navigator... Og den stod på Remember the last selected message i forvejen..? Men når jeg starter Messenger op så viser den stadig den der Netscape side fra nettet inden jeg trykker på en email jeg vil se...
Jeg bruger v.4.73...

Avatar billede cp1 Nybegynder
10. september 2000 - 14:38 #5
Hej Zimmer :))
Prøv at smide linien ind \"liprefs.js\" osse.
mvh cp
Avatar billede zimmer Nybegynder
10. september 2000 - 19:01 #6
Der står i toppen af de 2 .js filer at de er autogenerede - og at man ikke må ændre dem..
Det gjorde jeg så selvfølgelig alligevel.. Men det ser ud til at Communicator selv retter dem tilbage..?? Hvis jeg kigger efter linien jeg lige har tilføjet så er den fjernet igen..??
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. september 2000 - 13:02 #7
Ja så foregår der mystiske ting på din puter , for her virker det fint.
Jeg går selvfølgelig ud fra at du ikke retter i filerne mens netscape er åben ?
Avatar billede zimmer Nybegynder
13. september 2000 - 15:00 #8
JUBII!!! Nu virker det... TAk CP1.. Jeg troede at jeg havde lukket hele communicator pakken ned.. Men jeg havde glemt Netscape Mail Notification...
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. september 2000 - 17:01 #9
Hej Zimmer :)) Herligt at du fik det til at virke