Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. august 2002 - 18:24 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Java komponenten

Hvordan får jeg den ind på min com, når popup'en kommer ved evt. at skulle spille Jepardy og man svarer HENT skriver den at man ikke længere kan hente komponten på microsofts's hjemmeside som den springer til.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 18:26 #1
Hent dette plugin, så kommer det til at virke:
http://java.sun.com/getjava/download.html
Avatar billede binderup Nybegynder
17. august 2002 - 18:26 #2
Og så er der pt. nok de første 50 indlæg om netop dette problem her i denne gruppe.
Avatar billede jsmith Nybegynder
17. august 2002 - 18:28 #3
Ikke sikkert at den java klient der er den du skal bruge, for den som du ikke kan hente fra microsoft's hjemme side hedder noget med Virtual java og kan hentes her: http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/60c072425cfeb481691f1860fa1c0e7b/filelib/diverse/msjavx86.exe
Avatar billede warberg22 Nybegynder
17. august 2002 - 18:28 #4
Ja, det er ved at blive en klassiker her. Og jeg mener som sagt at det plugin man kan hente fra Sun er noget møg, fordi der kommer sådan en konsol der kører når man er på applet-sider, som man (jeg) ikke kan fjerne..
Avatar billede jsmith Nybegynder
17. august 2002 - 18:30 #5
Ikke sikkert at den java klient der er den du skal bruge, for den som du ikke kan hente fra microsoft's hjemme side hedder noget med Virtual java og kan hentes her: http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/60c072425cfeb481691f1860fa1c0e7b/filelib/diverse/msjavx86
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 18:30 #6
warberg -> Den kan fjernes fra Kontrolpanel.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 18:32 #7
jsmith -> Der er jo nok en grund til at den blev fjernet fra Microsofts hjemmeside, ikke? Microsofts udgave er gammel og understøtter ikke så mange dele af Java-sproget.
Avatar billede binderup Nybegynder
17. august 2002 - 18:34 #8
Fiskesuppe: nej det er fordi at SUN og MS ikke kunne enes - og for at undgå en retsag så har man fjernet den.
Avatar billede jsmith Nybegynder
17. august 2002 - 18:39 #9
Fiskesuppe: Det virker fint hos mig, jeg klager ikke! Så lav lige lidt baggrundsundersøgelse før du smider et eller andet pis ud!
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. august 2002 - 18:45 #10
Det der har været oppe til debat mange gange i dette forum, er at der med Sun's version, kan være problemer med hjemme bank. Jeg mener personligt at dette er bankernes problem, at de ikke følger standarden, men bevistløst har lagt sig op af microsoft.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 19:01 #11
jsmith -> Hvad med at du selv laver lidt baggrundsundersøgelse før du bare smider et svar?

Og du kan jo læse her at der er andre der støtter mit synspunkt: http://www.eksperten.dk/spm/247028
Avatar billede jsmith Nybegynder
17. august 2002 - 20:53 #12
Ja men det er til det formål som i skal bruge det til... Mit formål hvor ejg har brugt det der har jeg skulle bruge MS og ikke Sun... Og efter hvad jeg kunne få ud af starten på det her, skulle han bruge MS's!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2002 - 20:57 #13
Desuden er SUNS ikke så god til homebanking...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 21:00 #14
Mon ikke problemerne med homebanking snart bliver løst? Hvis man ikke umiddelbart kan få fat i Microsofts udgave som er krævet af homebankingsystemerne, så må de da snart indse at de skal have fixet koden!
Avatar billede al-j Praktikant
17. august 2002 - 21:01 #15
Der er kun EN MSJava,og den skal hede :msjavx86 og kan hentes mange steder blandtandet her.http://www.testby.dk/msjavx86.exe
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 21:02 #16
Det hedder filen fra jsmith da også?! Din udgave fylder bare en smule mere.
Avatar billede al-j Praktikant
17. august 2002 - 21:06 #17
Så er der bare 2 muligheder :-P
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. august 2002 - 21:08 #18
:)
Avatar billede ahave Nybegynder
19. august 2002 - 04:34 #19
Og det er sikkert også et problem for både SUN og Microsoft, at der er ca 40.000 mennesker i hele verden der ikke kan bruge homebanking!!! Men det er fucking irriterende.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. august 2002 - 17:22 #20
Avatar billede al-j Praktikant
19. august 2002 - 17:37 #21
:-D