Avatar billede mhbp Nybegynder
17. august 2002 - 18:23 Der er 8 kommentarer

Lydkort.

Hej, jeg har et lille problem, jeg har slettet en computer uden at tjekke hvilket lydkort der sidder i. og nu mangler jeg en driver.
på lydkortet stå der
AWARD - OEM M6

det er det eneste.
en der kender eller ved noget om det.?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
17. august 2002 - 18:31 #1
hvilket styrestystem?
Avatar billede mhbp Nybegynder
17. august 2002 - 18:32 #2
251120176 stå der.
Avatar billede mhbp Nybegynder
17. august 2002 - 18:32 #3
windows 98
Avatar billede mhbp Nybegynder
17. august 2002 - 18:33 #4
det sjove er den kan godt finde joystikket
Avatar billede mhbp Nybegynder
17. august 2002 - 18:33 #5
joystkporten
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
17. august 2002 - 18:34 #6
har du prøvet at tilføje hardware og så lade den søge efter driverne på win98 cden?
Avatar billede mhbp Nybegynder
17. august 2002 - 18:34 #7
yep
Avatar billede jonas-i Nybegynder
26. august 2002 - 13:08 #8
Nu ved jeg ikke hvilken pc du har men du kunne instalere windows xp kan være den kan finde det :) Men ellers har du så ikke nogle disketter ligende et eller andet sted fra dengang du fik den? Hvis det er en compaq så kan du bruge recovery cden :) Håber du finder ud af noget ellers er nye lydkort ikke specielt dyre! Her kan du se priser på forskellige lyde kort jo dyre jo bedre er de selvfølgelig også! Men kan anbefale soundblaser Live :)
http://www.edbpriser.dk/hardware/lydkort.asp