Avatar billede susannegraumann Nybegynder
16. august 2002 - 23:29 Der er 8 kommentarer

IIS virker ikke

Godaften der ude !!!!!

Jeg har lidt problemer med min IIS........
Jeg har lige fået ny maskine med WIN2000 og skal nu til at bruge IIS, på den gamle ligger der WIN98 med PWS og det køre fint, jeg har så taget en kopi af mine koder og lagt samme sted "Inetpub/wwwroot" Datadasen har jeg osgå lagt hvor den ligger på den gamle maskine, det værste er at jeg lige har gjordt det samme på mit arbejde og der virker det.....
Jeg har prøvet at geninstiller IIS uden held.
På en af hjemmesiderne kan jeg se at den har fat i DB første gang og så står den af.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. august 2002 - 23:37 #1
Det kunne være et spørgsmål om rettigheder på databasen. Prøv at højreklik på databasefilen vælg egenskaber - sikkerhed - tilladelsen og giv everyone full control.

Hvis det nu virker er det et rettighedsproblem, du kan nu sætte rettighederne ned til du har fundet detrette niveau
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
16. august 2002 - 23:42 #2
Databasen er sat til fuld kontrol
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. august 2002 - 23:50 #3
E IIS'en stated, d.v.s IIS servicen started
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
16. august 2002 - 23:57 #4
Den køre og jeg har genstertet den snart 1000 gange
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. august 2002 - 00:00 #5
Det er sent, jeg sover lige på det, godnat
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
17. august 2002 - 00:01 #6
Sov godt
Avatar billede sys64738 Nybegynder
20. august 2002 - 14:58 #7
fejlmeddelse ?!
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
21. august 2002 - 19:13 #8
jeg har fået ordnet det, en kammeret har kikket på det, det var rettigheden den var galt med, på alle mapperne og ikke kun på databasen, hvorfor ved jeg ikke, på win98 virker det hele som det skal ???
Mem tak sys64738.