Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 18:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man "windows XP Pro Installation"

Hvordan fjerner man "windows XP Pro Installation" som kommer frem når jeg booter?
Jeg har både W98 og WXP installeret, men der er en eller anden bon der har prøvet at installere WXP igen, og har åbentbart ikke fuldført hele installationen(heldigvis:)
Hvordan fjerner jeg det crap?

Gracias...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2002 - 18:53 #1
åben boot.ini og slet linien hvor der står noget med installation
Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 19:01 #2
Hvor Hylende finder jeg boot.ini ??
Avatar billede hien Nybegynder
16. august 2002 - 19:02 #3
c:\boot.ini
Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 19:08 #4
Er ikke at finde nogle som helst steder.Har også lavet en search efter "boot.ini" - Nada !!

Ligger den i windows et eller andet sted!?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2002 - 19:16 #5
den er skjult så sæt visning af skjulte filer til via Funktioner - Mappeindstillinger - vis vis skjulte filer og mapper
Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 19:17 #6
Jeg har skjulte filer på hele tiden, der er stadig ikke noget!
Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 19:18 #7
altså "vis skjulte filer" :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2002 - 19:19 #8
husk at fjerne vingen i skjul beskyttede operativsystemer + skjul filtypenavne for kendte filtyper
Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 19:22 #9
Javsaaaa, Så er den der!!

Gracias !
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2002 - 19:24 #10
Takker for points :)