Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
16. august 2002 - 16:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kabel til sony dcr-pc110e

Min arbejdsplads har købt et sony DCR-PC110E, og jeg har et par spørgsmål.
Det skal arbejde sammen med en imac og jeg går udfra at jeg skal bruge et firewire kabel, men hvad for et og hvor kan jeg købe det???
Kan jeg sætte kamaraet til en pc med samme firewire kabel, eller skal jeg have noget andet???
På forhånd tak
Peter
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
17. august 2002 - 23:14 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe, på trods af den portion point???
Avatar billede glyholt Nybegynder
18. august 2002 - 13:29 #2
Hej peter..
Har desværre ikke hele svaret, men har selv sammen kamera og da jeg købte det fulgte det et kabel med.
Mit kabel er et firewire fra kameraet til usb i computeren.
Jeg kører på pc... Du vil helt sikkert kunne købe det i fona2000 eller i foto/C og de vil også kunne svare på alle spørgsmål og om du kan bruge det til en imac

Henrik glyholt
www.glyholt.dk
Avatar billede glyholt Nybegynder
18. august 2002 - 13:31 #3
Forresten er Foto/c nok det bedste bud hvis du skal bruge en der ved en del om det.. I fona er det nok billiger, men de ved nok ikke meget om det *GG*

Henrik glyholt
www.glyholt.dk
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
29. august 2002 - 21:49 #4
Der er åbenbart ikke nogen der kan svare på mit spørgsmål, så jeg lukker
Avatar billede glyholt Nybegynder
31. august 2002 - 11:09 #5
Hej Peter
Hvis du ikke har fået det svar det ventede, skal du jo heller ikke give mig point... vil da have dem tilbage?
Henrik
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
31. august 2002 - 14:55 #6
nej skidt med det, jeg har ikke brug for dem. Du gjorde da i det mindste forsøget.
Enjoy joy