Avatar billede gruk97 Nybegynder
16. august 2002 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af mail-konto indstillinger

Jeg er HELT GRØN i server osv ... så formentlig et meget nemt spørgsmål.

Jeg står ved en Small Business Server 2000 + Exchange Server 2000. Vi har flyttet webhotel, hvorfor jeg skal have ændret pop3, brugernavn og kodeord. Når jeg går ind på brugerens Outlook står der, at den henter mails fra Exchange, så det er vel på den, der skal ændres ... MEN HVOR??
Avatar billede dhans Nybegynder
18. august 2002 - 02:21 #1
Du skal gå ind under
1 Microsoft Exchange
2 System Manager
3 Connectors og under den skal du højre klikke på Connector for POP3 Mailboxes properties. "når du har klikket POP3 Mailboxes properties"
Skal du under USER Mailboxes og så Højre klikker du på den Exchange user du vil rette!!
Avatar billede gruk97 Nybegynder
06. september 2002 - 18:18 #2
Beklager at jeg ikke har fået svaret før, men jeg fandt langt om længe ud af det (efter at have ringet til InterData :) ...).

Jeg gik ind i Outlook'en, hvor jeg valgte SERVICEPROGRAMMER. Der var indstillinger åbenbart. Det punkt er der ikke normalt i Outlook (ved stand-alone), så jeg kendte ikke til det.

God weekend