Avatar billede allannielsen Nybegynder
15. august 2002 - 22:26 Der er 3 kommentarer

oversættelse fra java program til applet

Jeg har fundet en god eks. på suns hjemmeside som jeg skal bruge, mit problem er bare at det er en swing komponent der kører som en program. kan den ikke "oversættes" til en applet eller JApplet der kan kører i en browser

Sig til hvis i vil have eksemplet
Avatar billede disky Nybegynder
15. august 2002 - 22:38 #1
Den kan laves til en JApplet, bare husk det kræver folk downloader SUN's JRE for at kunne se den.
Da microsoftes JRE ikke fatter Swing :-(
Avatar billede allannielsen Nybegynder
16. august 2002 - 22:28 #2
det er jeg opmærksom på, men jeg ved ikke hvordan jeg skal "oversætte den, kan du hjælpe??
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
20. august 2002 - 00:15 #3
Kom med et link til koden!