Avatar billede howie Nybegynder
02. september 2000 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nedlukning.

Efter installation af Norton Anti Virus 2000
vil win98 SE ikke lukke ordentligt ned. Jeg har hørt om problemet før, men kan ikke huske løsningen på problemet. Måske I kan?
Avatar billede handmade Nybegynder
02. september 2000 - 11:51 #1
Du skal hente en patch, der løser problemet, hos Microsoft
Avatar billede howie Nybegynder
02. september 2000 - 11:56 #2
Den er installeret i forvejen.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. september 2000 - 12:04 #3
Mon http://www.eksperten.dk/spm/20687 kan hjælpe dig lidt, eller har du set den?
Avatar billede howie Nybegynder
02. september 2000 - 12:59 #4
Tak!
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2000 - 00:23 #5
Drop Norton antivirus og brug eSafe i stedet for. Det har jeg gjort for over 1 år siden.

Nu bruger jeg kun norton hvis jeg lige skal teste hvordan det går med den, om den er blevet hurtigere.

Norton er et meget avanceret stykke software, hvilket gør den tungere at danse med for windows.
Avatar billede howie Nybegynder
03. september 2000 - 00:28 #6
Det var fordi jeg kunne downloade den fulde version gratis hos Tele Danmark.