Avatar billede webpassion.dk Novice
15. august 2002 - 12:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nogle der kender til problemer med XP og Flash

Nogle, der kender til at brugere af Windows XP har svært ved at se flash filer på nettet ??? ......og i al almindelighed på maskinen, selv om både Flash Player og Shockwave Player ER installeret ???

Hvad kan vi gøre for at afhjælpe det ??

mvh
My
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
15. august 2002 - 13:19 #1
vi??
Avatar billede webpassion.dk Novice
15. august 2002 - 14:04 #2
skide godt kommenteret !!!
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
16. august 2002 - 17:50 #3
Han mener nok at han har planer om at dele sin computer med os ydmyge eksperter...
Avatar billede hhansen Nybegynder
29. august 2002 - 09:20 #4
HKM Magrethe Den 2. af Danmark omtaler også sig selv i 2 person flertal !
Avatar billede webpassion.dk Novice
29. august 2002 - 10:36 #5
Hvor er I dog nogle imbecile og useriøse fjolser. Jeg får en mail om at der er svar på et seriøst spørgsmål, som jeg og en kunde ligger og slås med. Bliver glad og tænker, jubii endelig een, der kan hjælpe, og så får vi bare sådan nogle åndssvage kommentarer fra en flok narrøve og teenagers !!!
Avatar billede webpassion.dk Novice
29. august 2002 - 10:36 #6
Hvor er I dog nogle imbecile og useriøse fjolser. Jeg får en mail om at der er svar på et seriøst spørgsmål, som jeg og en kunde ligger og slås med. Bliver glad og tænker, jubii endelig een, der kan hjælpe, og så får vi bare sådan nogle åndssvage kommentarer fra en flok narrøve og teenagers !!!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. august 2002 - 14:12 #7
tal lige ordentligt
Avatar billede hhansen Nybegynder
29. august 2002 - 14:24 #8
Vi vil da gerne hjælpe.

Men kunne du ikke beskrive problemet lidt mere. Du skriver I har svært ved at se flash filer, betyder det at I ikke kan se flash film overhovedet eller hovrdan skal det forstås.

Venligst
Jo