Avatar billede kimeriksen Nybegynder
15. august 2002 - 11:46 Der er 4 kommentarer

scripting af cursor'ens position

Kan man scripte hvor i browseren man ønsker muse-cursor'en placeret? Med andre ord: Er musen repræsenteret af et tilgængeligt JavaScript objekt?
Avatar billede =maddog= Nybegynder
15. august 2002 - 11:51 #1
nej det bestemmes af platformen og det kan du ikke få kontrol over i et vindue (ellers kunne du jo forhindre musen i at forlade vinduet igen før du havde accepteret et porno-abonement.)
Men du kan aflæse cursoren postion.
Avatar billede kimeriksen Nybegynder
15. august 2002 - 12:12 #2
Ok. Gider du lige kigge på et lignende spørgsmål jeg har oprettet: "opdatering af cursor style sker først..." i JavaScript kategorien.

På forhånd tak. Kim.
Avatar billede kimeriksen Nybegynder
15. august 2002 - 12:13 #3
...Jeg ved ikke hvordan man linker til andre spørgsmål..
Avatar billede kimeriksen Nybegynder
15. august 2002 - 13:01 #4
Her er spørgsmålet:  http://www.eksperten.dk/spm/246453