Avatar billede sannen Nybegynder
15. august 2002 - 10:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vi søger en god mand/kvinde

Min chef står og mangler en M/K som kan programmere ASP, og sælge mobil telefoner. Jobbet består i at hjælpe mig(webdesigner) med at sætte asp bag vores hjemmeside, og engang imellem sælge mobil telefoner for vores butik telekæden Århus city..

Se her:
http://www.sindbad.dk/job1.htm
Avatar billede destiny Nybegynder
19. august 2002 - 20:32 #1
Hej

Jeg kan desværre ikke hjælpe som butiksassistent, da jeg bor i København, men jeg er meget interesseret i at hjælpe jer med ASP udvikling. Jeg har stor erfaring med ASP/Database programmering og selvfølgelig shop løsninger.

Er i interesseret i et samarbejde?
Avatar billede keysersoze Guru
20. august 2002 - 22:25 #2
samme spm vil jeg stille - er selv på vej til Kbh og kan derfor ikke fungere som sælger i Århus, så er der mulighed for KUN at fungere som asp-mand?
Avatar billede webben Nybegynder
21. august 2002 - 13:50 #3
også her... asp kan jeg også hjælpe med, så skriv til mig hvis det er... thomas@eurowave.dk
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 08:55 #4
keysersoze <<< hvis det er kan du kontakte thomas faugsted hos Codevision og høre om de mangler en asp programmør - det tror jeg de gør nogengange ! deres webadresse er www.codevision.dk
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2002 - 09:43 #5
ok - det vil jeg da bare gøre :)
Avatar billede thomasw Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:02 #6
sannen>> jeg kan godt fungere som butiksassisten og ASP programmør. Jeg bor i Århus så det er ikke noget problem for mig. Skriv til mig hvis du er interesseret: thomaez13@hotmail.com
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:54 #7
lukker