Avatar billede kenzo19 Nybegynder
15. august 2002 - 08:16 Der er 3 kommentarer

COUNTER-STRIKE CS-STATS

Hey.

Jeg vil gerne lave en cs-stats så jeg/og andre kan kome ind og se den fra nettet. Jeg har lavet en apache server som jeg har tildelt adressen http://jackass.dnsart.com (tjek den evt ud) men men men.eftersom jeg er FULDSTÆNDIG ny med at lave stats så ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre nu.Har fået af vide at jeg bare skulle slette de filer der lå inde i mappen og ligge de filer jeg har downloadet ind i den og såburde det virke. (Det gør det ikke)

Hvad gør jeg???? findes der evt. en tuturial (guide) hvis du/I syntes at det tager for lang tid at guide mig igennem.

På forhånd tak

Kenneth
Avatar billede free_help Nybegynder
15. august 2002 - 08:31 #1
Avatar billede kenzo19 Nybegynder
15. august 2002 - 12:13 #2
Det kan jeg ikke bruge til noget...kan ikke finde ud af den brugrevejledning..
Avatar billede hobbez Nybegynder
15. august 2002 - 18:53 #3