Avatar billede tinggaarden Nybegynder
14. august 2002 - 21:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

msn messenger

Hej jeg har en router "linksys med 4 swich" jeg kan ikke komme igennem med msn messenger. Er det noget med en NAT funktion, jeg kan godt modtage filer men ikke sende!  Hvordan konfigurerer jeg min router udenom sådan en NAT funktion...Eller er det noget helt andet, har ip adr. noget at sige her!!
Avatar billede spiers Nybegynder
15. august 2002 - 13:42 #1
Hallo, hvordan kan det være at folk fra min klasse og jeg kan sende filer til hindanden hvis dette ikke er muligt ?? Og hvordan skulle han have prøvet at modtage filer gennem det, hvis den anden part ikke kunne sende ???

//Spiers
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
15. august 2002 - 16:11 #2
næsten korrekt spiers!! Der skulle findes en måde at komme uden om problemet på
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
17. september 2002 - 09:59 #3
der var en stor artikel i Privat PC for nogle måneder siden om dette problem. Sagen er, fuldstændig lige som peterpan10 siger, at det simpelthen ik kan lade sig gøre med bestemte typer firewall. Microsoft løsning på dette problem har været at lave en add on til messenger man kan købe for noget i retning af 30 $ :((