Avatar billede tazz_mania Nybegynder
14. august 2002 - 20:44 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Asus DVD drev!!!????

Hej Eksperter =)

Jeg har et 16X ASUS DVD drev, og vil gerne se en dvd. Men drevet/dvd playern siger at jeg skal resette min region på drevet. Er der nogen der ved hvordan jeg resetter regionen ??????

MVH.
Tazz_Mania
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
14. august 2002 - 20:55 #1
Muligvis sider der en blå jumper på bagsiden af dit dvd drev. den skal du bare pille ud, så skulle den gerne køre... jeg har selv et 16x asus dvd drev. det var det som fik min til at virke..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. august 2002 - 20:55 #2
få fat i Region Killer... så skal du ikke bekymre dig for alt det der region halløj..

/theSurfer.
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
14. august 2002 - 20:55 #3
Hvvilken model er dit drev... mit er et e612
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. august 2002 - 20:56 #4
link:  http://www.voodoofiles.com/5411

/theSurfer.
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
14. august 2002 - 20:56 #5
øhmm. mit er kun et 12x
Avatar billede initializing Nybegynder
14. august 2002 - 20:56 #6
Hvis du har Win98se så har jeg fundet et sted hvor der står hvilken region ens DVD er låst til.

Start > Kør > RegEdit > HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > MICROSOFT > WINDOWS > CURRENT VERSION.

Så find nøglen der hedder 'DVD_REGION'

I mit tilfælde er den sat til 2 da det er film med udenlandsk tale og undertekster (dermed Engelsk)

Jeg ved ikke om man også kan i andre versioner af Windows såsom WinXP osv.

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
14. august 2002 - 20:57 #7
Der findes også programmer til det som de andre har beskrevet :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. august 2002 - 20:58 #8
*host* Region Killer *host* :)
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
14. august 2002 - 21:00 #9
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
14. august 2002 - 21:00 #10