Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:05 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

xp i 256 farver

kan det lade sig gøre (min datters gamle pixeline spil ;))
Avatar billede hojben Novice
14. august 2002 - 18:07 #1
Ja, højreklik på skrivebordet og vælg indstillinger.
sidste faneblad, sæt farverne ned til 256.
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:09 #2
hvis det bare var det .... spurgte jeg jo nok ikke  ;))))
Avatar billede blyno Praktikant
14. august 2002 - 18:10 #3
Hvad sker der når du prøve at starte spilet ?
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:11 #4
men ku jo os bare lige have sagt jeg ikke kunne gøre det i instillinger  :)))
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:12 #5
blyno:
det lukker bare ned
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:13 #6
hov kom lige til at acceptere blyno's svar ... det var en fejl :((
Avatar billede hojben Novice
14. august 2002 - 18:14 #7
Det har nok mere med at gøre at XP ikke kan afspille de gamle spil.. og ikke som du selv er inde på farverne.

du skriver det bare lukker ned.. får du ingen andre fejl ?
Avatar billede hojben Novice
14. august 2002 - 18:17 #8
Har du prøvet finten???

højreklik på genvejen til pixeline og vælg fanebladet compabilitet etellerandet og bedt den om at tro du er på et tidligere OS ?
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:17 #9
nej ... det vender bare tilbage til skrivebord

men tror selv at  det er fordi det er for gammelt (1996) .... har oxo nogle der er nyere der siger det samme .. men de starter bare alligevel (det omtalte er det første i serien)
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:21 #10
KAANOOOON finte det virker sku dadadada ...  tak og knus fra min datter hojben (MEEEEN hvordan får jeg nu givet dig point?)
Avatar billede hojben Novice
14. august 2002 - 18:22 #11
Glem dem ;) bare vær flinker mod din datter :) (og kone)
Avatar billede punker Nybegynder
14. august 2002 - 18:24 #12
du er med i aftenbønnen  :)))))  TAAAARRRKKKK
Avatar billede blyno Praktikant
14. august 2002 - 18:35 #13
Det var vist ikke mig der skulle have dem.
De kan hentes jer:
http://www.eksperten.dk/spm/246246
Avatar billede hojben Novice
14. august 2002 - 18:41 #14
har overgivet mig.. :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. august 2002 - 18:59 #15
alternativ (duer her da, men mere besværlig end gode "compabilitets mode" (eller i den dur)
Ind i display properties, advanced, adaptor, list all modes.
Det er dog mere når man har behov for det permanent :)
Avatar billede simonj Nybegynder
14. august 2002 - 19:02 #16
du spiller måske Pixeline, Annika? :D
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. august 2002 - 19:21 #17
længe siden *gg*
Men har da et par liggende af dem, ligesom at jeg har nogle "magnus og myggen" "lego" og "hugo" - jowjow - har da nogle børnespil liggende (og magnus synes jeg bestemt ikke er let i alle spil)

Men må så også sige at det kun er magnus jeg selv spiller, mens de andre var til søskende, nevøer og niecer når de er her i længere tid.
Barbie hvor man kan printe neglepynt ud og sætte på kunstige negle er også i samlingen ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2002 - 19:25 #18
Højreklik på genvejen til pixeline - vælg fanebladet komaptibilitet - kryds i "kør med 256 farver" :)
Avatar billede hojben Novice
14. august 2002 - 19:26 #19
John > ehhh han har fået det til at virke.. :)

Kommentar: punker
14/08-2002 18:21:05    KAANOOOON finte det virker sku dadadada ...  tak og knus fra min datter hojben (MEEEEN hvordan får jeg nu givet dig point?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2002 - 19:29 #20
;)