Avatar billede raggie Nybegynder
14. august 2002 - 15:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Illusion

Hej, jeg kunne godt tænke mig at få et program der virker ligesom dette:

http://www.mikrov.dk/produkter/programmer/illusion99/

Programmet SKAL bare være gratis, og kunne fungere med XP. Det må gerne være på engelsk.
Avatar billede spiers Nybegynder
14. august 2002 - 16:21 #1
kaaaaazzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatar billede raggie Nybegynder
14. august 2002 - 16:24 #2
Hvad mener du med KaZaA?
Avatar billede raggie Nybegynder
14. august 2002 - 16:34 #3
For det første er det ulovligt, og for det andet dur det ikke på XP, da jeg har downloadet demo-versionen af Illusion99, der kun fungerer på Windows 95B, 98, 98SE og ME.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2002 - 19:36 #4
pssst raggie> kazaa er ikke ulovligt . man kan hente demoprogrammer ned med kazaa :)
Avatar billede spiers Nybegynder
14. august 2002 - 19:46 #5
Kazaa er først ulovligt når du henter/deler noget som er ulovligt...!! Hvis du deler musik hvor kunstneren har givet lov til det, så er det jo bare et andet peer to peer program..!! Så nej - det er ikke ulovligt, ved mindre du gør det ulovligt..!!

//Spiers
Avatar billede raggie Nybegynder
14. august 2002 - 20:49 #6
Spiers - nej, men det er jo heller ikke det folk bruger det til. De bruger det til at downloade illegalt musik, og programmer mm.

... nå, men er der stadig ingen der ved noget om "problemet?"
Avatar billede raggie Nybegynder
14. august 2002 - 20:58 #7
Spiers: Hvorfor skriver du egentlig KaZaA (det første indlæg,) når jeg ikke skal hente en demo-version af programmet, men det fulde program. Det vil jo sige at du mener, at jeg skal hente den ulovlige "fulde" version af programmet, som at man skal betale for. Jeg skriver det skal være GRATIS, og ikke en DEMO-VERSION.

P.S. så er det jo heller ikke Illusion99 jeg skal have, for det er IKKE kompatibel med XP. Jeg tror ikke de har lavet en vers. til XP, så jeg spørger efter et program, der kan det SAMME, men er kompatibelt, gerne designet til Microsoft Windows XP Professional DK.
Avatar billede raggie Nybegynder
15. august 2002 - 15:36 #8
Underligt! Er der ikke en enkelt i hele verden der ved noget?
Avatar billede spiers Nybegynder
15. august 2002 - 16:35 #9
Raggie.. Jeg mente at det var en mulighed.. Men jeg har stadig ret ang. at det kun bliver gjort ulovligt den dag du vælger den mulighed ;)
Avatar billede raggie Nybegynder
17. august 2002 - 13:59 #10
Jeg lukker, da der ikke er nogen der svarer.