Avatar billede kenneth_vindum Nybegynder
14. august 2002 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Open Source FTP server

Hej!

Jeg har før med sucess skrevet herinde om den ftp server, som jeg er ved at lave. Jeg vil meget gerne høre jeres ris/ros! Så hvis nogen mangler en FTP server, så prøv den her: www.jqdata.dk/ftp

Den er gratis, og helt Open Source!

/Kenneth
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
14. august 2002 - 15:38 #1
Hvad vil du sige om sikkerheden i en java server?
Avatar billede disky Nybegynder
14. august 2002 - 15:40 #2
Den er højere end i en C++ server, eftersom det er helt umuligt at lave buffer overrun osv, men selvfølgelig afhænger det af udvikleren også.
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
14. august 2002 - 15:44 #3
Jeg ville mene at det var et problem med sikkerhed da du skal bruge JDK til at køre serveren.. bar min mening.. men meget genialt fundet på..
Avatar billede disky Nybegynder
14. august 2002 - 16:06 #4
Den må du lige forklare lidt nærmere, hvorfor det skulle gøre nogen forskel.
Avatar billede emileej Nybegynder
15. august 2002 - 09:52 #5
Hvorfor skulle det være mindre sikkert når java køres i JDK??? Forsvar din mening :)
Avatar billede kenneth_vindum Nybegynder
15. august 2002 - 10:13 #6
Ja, det er et godt spørgsmål... Hvis der er en fejl i JDK findes den i alle applikationer... det må være noget i den stil han mener!
Avatar billede kenneth_vindum Nybegynder
08. juli 2003 - 11:29 #7
lukket