Avatar billede pikekiller Nybegynder
01. september 2000 - 14:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

flere pcér på en opkobling ????

Jeg har lige fået en adsl-opkobling (512kbit.) og da jeg er indehaver af 3 pcér,og selvfølgelig gerne vil have dem alle opkoblet til nettet, har jeg lavet et netværk,og bruger et program ( sygate) til at lave det ønskede !!
Problem : vi er 2, som gerne vil spille Counterstrike på nettet samtidig, men det er for at sige det mildt !! noget L... !! vi bliver på skift smidt af !! hvad er der galt ???????
Avatar billede sa Nybegynder
01. september 2000 - 14:55 #1
(lytter med)
Avatar billede jaboo Nybegynder
01. september 2000 - 14:58 #2
jeg har koblet 2 maskiner på netværk, hvor den ene af dem havde ISDN modem. Vi løste det ved at bruge http://wingate.deerfield.com/
Avatar billede pikekiller Nybegynder
01. september 2000 - 18:32 #3
Måske er jeg ikke præcis nok, når jeg stiller et spørgsmål ???? men problemet er ikke, at få flere pcér på nettet, men at få 2stk. til at spille counterstrike SAMTIDIG !!!!!!!
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. september 2000 - 20:16 #4
(lytter også med)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. september 2000 - 18:55 #5
Jeg har kørt alle mine maskiner over en Proxy server, en ganske alm. Pentiun Socket 7 200 Mhz med intet i andet en det normale Hdd cdrom og diskdrev, win nt server. og til at styre proxydelen brugte jeg programmet Winproxy kan hentes på demo hos www.tucows.dk lad mig sige de eneste prob jeg havde var når klienterne gik ned, serveren forvolgte aldrig prob. så winproxy kan klart anbefales til folk der vil dele en internet forbindelse, har både brugt det på ISDN og ADSL begge dele kørte Fint
MC.Lucifer
Avatar billede pikekiller Nybegynder
12. september 2000 - 21:07 #6
Jeg må erkende, at jeg selv har løst problemet !!
jeg fandt et program, som hedder sygate ( det skal være den \"gamle\" version 3.0 ) og nu kører det bare helt perfect ( kan nemt have 4-5 pcér koblet op samtidig !! )
Avatar billede scz Nybegynder
14. september 2000 - 00:06 #7
pike: hvad så med at give dig selv nogle points =) så du kan lukke det spm.