Avatar billede knoth Nybegynder
14. august 2002 - 14:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Half Life CD key

Hejsa

Jeg troede jeg skulle blive den lykkelige ejer af Half Life, så jeg kunne komme i gang med at spille CS på nettet, så jeg købte en version i Bilka. Gik hjem og installerede den, men da den kom op og bad om CD key fik jeg virkelig problmer. Den findes simpelhen ikke på pakken. Er der andre som har været ud for dette, hvis ja, hvad har de så gjort ?

Ps: er kommet til at smide bon'en væk, derofr problemet........
Avatar billede Chewie Novice
14. august 2002 - 15:00 #1
den stå unden på manualen !!
Avatar billede a1a1 Novice
14. august 2002 - 15:02 #2
du kan jo prøve at gå ned i bilka med din æske og forklare dem dit problem

normalt står cd-key på cd æsken.....
Avatar billede Chewie Novice
14. august 2002 - 15:02 #3
du ved den lille bog der følger med ..... nederst på forsiden
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. august 2002 - 15:03 #4
´på mn stod den bag på cden
Avatar billede knoth Nybegynder
14. august 2002 - 15:03 #5
Det var også mere, om man kunne få en nye CD key fra sierra, hvis man nu ikke kan få den byttet i Bilka
Avatar billede Chewie Novice
14. august 2002 - 15:07 #6
det tror jeg ikke du skal regne med ..... hvordan ser den kode du har tastet ud ??

eks. xxxx-xxxx-xxx-xxx
Avatar billede knoth Nybegynder
14. august 2002 - 15:13 #7
Normalt ser koderne udsom følgende XXXX-XXXXX-XXXX , men der findes lset ikke nogen kode på coveret eller på cd'en
Avatar billede Chewie Novice
14. august 2002 - 15:16 #8
min ser sådan ud xxx-xxxx-xxxx-xxxx ... hvis den ikke stå uden på manualen ... må jeg desværer være dig svar skyldig :(
Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2002 - 15:54 #9
Spørg i Bilka de plejer at være til at snakke med, måske kan du få dem til at finde en pakke magen til og vise dig hvor koden skal stå...
Avatar billede skwat Praktikant
14. august 2002 - 15:57 #10
Hvis det er en af de billige udgaver kan det stå i et tekstdokument på cd'en
Avatar billede Noone Nybegynder
14. august 2002 - 17:19 #11
Min kode står på forsiden af quick install guiden, i bunden til venstre.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. august 2002 - 17:21 #12
Min serial stod på cd-æsken!
Avatar billede initializing Nybegynder
14. august 2002 - 17:25 #13
På min stod det på selve æsken... Som så var pakket ind i en til æske så ingen kunne se den. Og min kode er sådan er: XXXX-XXXXX-XXXX :)
Avatar billede initializing Nybegynder
14. august 2002 - 17:25 #14
Det står både på det der pap og på selve cd æsken :)
Avatar billede carsten08 Nybegynder
07. november 2002 - 18:28 #15
jeg har lige købt det og der var ingen cd key!!!?
MEN "heldigvis" var cd'en knækket da jeg fik det, så jeg fik det byttet!
Avatar billede knoth Nybegynder
03. maj 2013 - 14:29 #16
Lukket