Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
14. august 2002 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Auktion

Jeg er ved at lave en auktion til vores side, men det er på engelsk, og nu har jeg det problem at jeg ikke kan $ væk når folk de byder på noget, jeg kunne godt tænke mig at der stod kr. i stedet for. Nogen der kan hjælpe med det
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
14. august 2002 - 11:32 #1
Jeg glemte lige at sige , at det hele er lavet i ASP
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2002 - 11:41 #2
er det noget du selv har lavet eller noget du har hentet?

det burde være nok at indsætte følgende i toppen af dokumentet for at gøre siden "dansk"

<% session.lcid = 1030 %>
Avatar billede doozerii Nybegynder
14. august 2002 - 11:50 #3
hvis du laver en replace så kan du replace "$" med "kr" i den streng du får ind.
MyString = Replace("XXpXXPXXp", "p", "Y")
(http://www.html.dk/dokumentation/vbscript/HTML/vsfctReplace.htm)

Mvh
KRistoffer
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
14. august 2002 - 12:47 #4
Jeg ved ikke om nogen af jer har ret, da jeg selv fanft fejlen, det var vores Webserver som var skyld i problemet, men er nu løst, men tak skal i have

Ravsted.dk
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2002 - 12:51 #5
ja - webserveren var formentlig indstillet til US og ikke dansk :)