Avatar billede brobaek Nybegynder
14. august 2002 - 11:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vis rapport i en form

Kan man vise en rapport i en form, således at rapporten fremgår som en integreret del af access-applicationen.

Man kan vise en underform i en form vha. underformular/underrapport kontrollen, men hvis man placerer kontrollen i en form kan man kun vælge formularer.
Avatar billede lelupe Nybegynder
14. august 2002 - 12:18 #1
Du kan oprette en knap på formularen der kalder rapporten ved hjælp af guiden.
Avatar billede brobaek Nybegynder
14. august 2002 - 12:53 #2
Rapporten skal vises på selve formen (ligesom et billede-object fx).
Avatar billede hossein Nybegynder
14. august 2002 - 13:45 #3
Det kan ikke lade sig gøre. Anvend andre muligheder fx sub form
Avatar billede brobaek Nybegynder
14. august 2002 - 14:31 #4
Selvfølgelig kan det lade sig gøre - kræver bare fantasi ;-)

Jeg har fået det til at virke vha. at gemme rapporten som HTML hvorefter jeg kaster HTML-siden over i en WebBrowser kontrol på formen - det er bare lidt besværligt...
Avatar billede brobaek Nybegynder
14. august 2002 - 14:33 #5
Men selvfølgelig - der er vel principelt ingen forskel på en form og en rapport (udover en form kan udfører handlinger i data), eller ?
Avatar billede hossein Nybegynder
14. august 2002 - 15:38 #6
Ja men jeg sagde anvend andre muligheder :)