Avatar billede vialli09 Praktikant
13. august 2002 - 22:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kontaktliste

Jeg har et "problem" med mit ICQ (v. 2002a).
Med en ældre version af ICQ, kom der en lille kasse hvor der stod hvem der var ved at logge på, altså når de endelig gjorde det, men kassen kommer ikke i det nye. Hvor aktiverer jeg denne funktion.
Avatar billede stho Nybegynder
13. august 2002 - 23:20 #1
Jeg tror slet ikke den findes i de nye versioner
Avatar billede werd Nybegynder
13. august 2002 - 23:22 #2
jo der gør... men det er pisse irriterende... er du sikker på du vil have det aktiveret?
Avatar billede vialli09 Praktikant
14. august 2002 - 11:34 #3
til werd. ja, for det er mega træls, man skal til at maksimere icq, hver gang der er nogen der logger på
Avatar billede werd Nybegynder
14. august 2002 - 16:44 #4
hvorfor skal du maksimere icq?
Avatar billede vialli09 Praktikant
14. august 2002 - 16:57 #5
svar nu bare på spørgsmålet!!! Hvis du kan??????????????????????
Avatar billede werd Nybegynder
14. august 2002 - 18:35 #6
hvis det bare er for at se når nogen logger på, kan du gøre flg:
h/v klik på mus over den person du vil se der kommer online, tryk på 'alert/accept modes' (næstnederst) - tryk så 'override global alert' og dernæst 'popup online alertdialog'

det gør du bare ved alle dem du vil se der kommer online!
Avatar billede vialli09 Praktikant
14. august 2002 - 18:50 #7
skal jeg gøre det, ved hver enkelt person? Kan jeg ikke gøre det generelt???
Avatar billede werd Nybegynder
14. august 2002 - 19:03 #8
du mener ikke seriøst du vil have en popup hver gang alle personer kommer online? - jeg siger dig det er irriterende!!
Avatar billede werd Nybegynder
14. august 2002 - 19:06 #9
main >> contact list options >> contact list popup