Avatar billede tooleys Nybegynder
13. august 2002 - 21:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ingen lyd

Hej, jeg ved ikke hvad der er galt med min maskine, men lige pludseligt kan jeg hverken høre midi eller .kar filer. Wav har ikke virket i et stykke tid nu, mens mp3 virker. (efter jeg installerede det nye lydkort).

Der skal siges at jeg har haft installeret en trial version af cubase, men hvordan fixer jeg problemet?

Jeg har prøvet at ændre på fil-associationer, men uden held. Hjææælp! Tak skal I have, Tooleys
Avatar billede warberg22 Nybegynder
13. august 2002 - 22:00 #1
har du winamp?
Avatar billede wanger Nybegynder
13. august 2002 - 22:16 #2
hej stoffer
Avatar billede stof Nybegynder
13. august 2002 - 22:16 #3
prøv Start > Tilbehør > Underholdning > Lydstyrke... Ændrer wave...
Avatar billede tooleys Nybegynder
13. august 2002 - 22:23 #4
jeg fandt ud af det. Cubase havde ændret på indstillingerne for midi under kontrolpanel>multimedia. Jubii...nej, jeg har ikke winamp! Hej igen!
Avatar billede stof Nybegynder
13. august 2002 - 22:24 #5
giv mig lidt....