Avatar billede dammeren Nybegynder
13. august 2002 - 12:50 Der er 1 kommentar

Prb. med Makro i Office 2000

Hej med jer

Jeg har et problem med en makro, som der er oprettet i Excel 97. Problemet er at vi har opgraderet flere pc’ere fra Office 97 til Office 2000, og nu kan de pc’ere med Office 2000 ikke bruge programmet Hyperion Retrieve, da der åbenbart går et eller andet galt med filen, når vi forsøger på at åbne den med Excel 97.

Jeg har hørt en lille fugl synge om at Microsoft ikke har lavet makroerne fra Excel 97 kompatibel med Excel 2000?

Findes der en måde man kan checke makroer på eller endnu bedre en måde, man kan konvertere en makro fra Excel 97 til Excel 2000.
Avatar billede bak Seniormester
13. august 2002 - 17:10 #1
Der er ikke de store forskelle, det eneste er at der er flere kmmandoer i 2000.
vis lige din kode....
Husk at excel2000 ikke åbner makroer automatisk med midre at sikkerhedsniveauet er sat til lav (funktion->makroer->sikkerhed)