Avatar billede trineax Nybegynder
13. august 2002 - 11:08 Der er 2 kommentarer

ændre database til adv. database

hay vi r ved at ordne noget med biztalk men vi har et problem vi var ved at få 2 server til at kommunikere med hinanden og det r lykkes med den en fordi vi har sat den database til en adv. database  men vi havde så travlt med at det virkede så vi glemte hvor vi gjorde det. nu har vi brugt de sidste par timer på at finde hva vi gjorde men kan ikke vi ved bare vi skal ændre database til adv. database
Avatar billede tmceu Praktikant
15. august 2002 - 17:55 #1
Hvad mener du helt præcist med "adv" database?

Jeg har 3 BizTalk servere kørende i forskellige konfigurationer hhv. med lokal default instance, remote default instance og en remote named instance. Jeg ved ikke om det er nogle af disse du mener, men forklar lige nærmere...
Avatar billede trineax Nybegynder
16. august 2002 - 08:00 #2
bare glem det jeg har løst problemet