Avatar billede oersted Novice
13. august 2002 - 10:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mangler en scroll

Der mangler en vertikal scrollbar på det lange vindue på denne her:
http://www.jspr.dk/misha/index.html

det andet vindue skal ikke have nogen
Er det bare scrollbar=true, eller hva ?
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
13. august 2002 - 10:33 #1
scrollbars=no
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
13. august 2002 - 10:34 #2
med scrollbars:

<a href="#" onclick="window.open('mishamain.html?','hejhej','width=800,height=550,scrollbars=yes')"

uden:

<a href="#" onclick="window.open('mishamain.html?','hejhej','width=800,height=550,scrollbars=no')"
Avatar billede thehollow Nybegynder
13. august 2002 - 10:35 #3
scrolling="no" i din FRAME-tag i frameset-filen.

Det er også mulig å bruke stylesheets (css) og i den filen bestemme vertical og horizontal scroll. ( http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ )

//theHollow
Avatar billede thehollow Nybegynder
13. august 2002 - 10:35 #4
Kommentar: thehollow
13/08-2002 10:35:13    scrolling="no" i din FRAME-tag i frameset-filen.

Det er også mulig å bruke stylesheets (css) og i den filen bestemme vertical og horizontal scroll. ( http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ )

//theHollow
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
13. august 2002 - 10:36 #5
tror det er den her du skal bruge:

onclick="window.open('malerier.html','hej','width=400,height=900,scrollbars=yes')"
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
13. august 2002 - 10:36 #6
thehollow >> det ligner ikke et frameset, hvis du kikker på hans side ;)
Avatar billede oersted Novice
13. august 2002 - 13:24 #7
jeg er ikke helt med, men nej der er ingen frames - jeg synes bare jeg prøvede med scrollbars=no uden at det virkede  (IE på PC...)