Avatar billede bilbo2 Nybegynder
13. august 2002 - 08:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IMAP4 på Outlook 2000

... er det mon muligt??

Cheers
bilbo2
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. august 2002 - 08:36 #1
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. august 2002 - 08:38 #2
http://ourworld.compuserve.com/homepages/Iain_Noble/ol2.htm
"...To configure Outlook as an IMAP4 client, follow these steps:..."
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. august 2002 - 08:39 #3
Om at ændre e-mail-konfigurationer
Med Microsoft Outlook kan du anvende enten opkald til Internet via modem, firmaets e-mail-servere eller begge dele.

Hvornår skal indstillingen Kun Internet bruges
Hvis du bruger et modem til at oprette en opkaldsforbindelse til en Internet-udbyder, og du ikke er tilsluttet en server via et lokalnetværk, skal du vælge indstillingen Kun Internet. Denne konfiguration optimerer e-mail til POP3/SMTP eller IMAP4. Med indstillingen Kun Internet er det betydeligt hurtigere at bruge et modem. Hvis du vælger denne indstilling, skal du bruge faxprogrammet Symantec Fax Starter.

Hvornår skal indstillingen Firmaer eller arbejdsgrupper bruges
Hvis du arbejder på et lokalnetværk, der kører Microsoft Exchange Server, Microsoft Mail 3.x eller Lotus cc:Mail Server, eller du bruger Classic MSN (version 1.x, der fulgte med Microsoft Windows 95), skal du vælge indstillingen Firmaer eller arbejdsgrupper. Når du bruger Internet-e-mail-udbyder, kan du også benytte Internet-udbydere med POP3/SMTP-protokollen. Du kan også bruge LDAP-Internet-adresselister. Hvis du vælger denne indstilling, skal du bruge programmet Microsoft Fax.
Avatar billede bilbo2 Nybegynder
13. august 2002 - 08:43 #4
thnx
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. august 2002 - 08:45 #5
Takker for point, bilbo2