Avatar billede tm1 Nybegynder
12. august 2002 - 23:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende filer

Jeg har MSN installeret på XP.
Har ingen router eller delt forbindelse.

Problemet er at jeg kan ikke sende filer til andre, men jeg kan godt modtage.

Jeg har prøvet at slå min firewall fra, også den der er i windows, men det virker stadig ikke.
Og vedkommende i den anden ende havde også slået sin firewall fra.
Og jeg har prøvet at sende fra windowsXP til windows2000 og fra XP til windows98.

Det har tidligere virket da jeg havde ME installeret. Der kunne jeg godt sende.
Avatar billede backside Nybegynder
12. august 2002 - 23:57 #1
Jeg går ud fra at du har en ADSL hos TDC.
Problemet er højst sansyneligt sikkerheden på DIN forbindelse.
Når du vil sende er det den anden part der sender en forespørgsel om at hente fra dig.
Det er godt nok ikke et svar men en ledetråd til hvad du videre kan prøve.
Har selv problemet uden at kunne løse det.
Avatar billede tm1 Nybegynder
13. august 2002 - 00:00 #2
Jeg har netexpress hos TDC, hvis det har nogen betydning?!
Avatar billede backside Nybegynder
13. august 2002 - 08:45 #3
Det samme har jeg.
Jeg har opgivet for længst. :(
Avatar billede backside Nybegynder
14. august 2002 - 22:13 #4
Jeg vil foreslå at du finder en anden måde at overføre filer på, det andet kan du bruge oceaner af tid på.
Avatar billede gopher Nybegynder
21. august 2002 - 21:55 #5
messengeren i xp kan ikke sende filer til andet end xp
Avatar billede magnificat Nybegynder
10. september 2002 - 10:07 #6
Skaf dig af med din router hvis du har sådan en! Routnere giver dårligere ping og alskens problemer med at sende filer. Kør istedet med et netkabel direkte fra dit netkort og ind i adsl-modemet - det gør jeg.
Avatar billede tm1 Nybegynder
10. september 2002 - 23:13 #7
Magnificat - Jeg har ingen router.
Jeg kører samme måde som dig.
Virker din messenger?
Avatar billede magnificat Nybegynder
11. september 2002 - 09:09 #8
yeah jeg har ingen problemer med noget. kører ingen router, ingen firewall, no nothing. det spiller bare.
Avatar billede tm1 Nybegynder
29. december 2002 - 19:49 #9
Prøv den nye version af messenger 5.0