Avatar billede byrgesen Nybegynder
08. juli 1999 - 10:39 Der er 6 kommentarer

pitch????

Næste spørgsmål: hvad er en pitch? Hvad bruges den til? Jeg har hørt at man kan hente dem på nettet! Kender du noget til det? Er det noget "forbudt". Kan man måske "ordne" et program?
Tik - tak

Byrgesen
Avatar billede benny.dk Nybegynder
08. juli 1999 - 12:18 #1
Er du sikker på du ikke mener en patch?

En patch er et lille program som kan gå ind i et andet program og ændre noget, fx kan en patch ændre et ikke-registreret program til et registreret program, eller fjerne nag-screens, eller fjerne tidsbegræsniger o.l.

Patchene i sig selv er ikke ulovlige, men at pacthe et program er ulovligt, hvis man ikke har en tilladelse til det.

På nettet kan man finde patches mange steder.

Der findes dog også lovlige patches som opgradere et program med ny funktionalitet eller retter fejl.

/Benny
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juli 1999 - 12:36 #2
pitch er hastigheden en lyd afspilles med, patch er som benny siger en fejlrettelse
Avatar billede byrgesen Nybegynder
08. juli 1999 - 15:42 #3
Takker!

Jeg mente nok osse en patch

B
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juli 1999 - 19:37 #4
benny du kan svare nu
Avatar billede benny.dk Nybegynder
09. juli 1999 - 08:56 #5
ok
Avatar billede dar Nybegynder
13. december 1999 - 19:50 #6
Er det ikke på tide at give benny.dk nogle point?