Avatar billede martin__p Nybegynder
12. august 2002 - 19:52 Der er 9 kommentarer

Konto system

Hmm er der nogen der kan hjælpe mig med en let og lille simpel ting som et Konto system i php .. ? hvis nogen kan hjælpe vil jeg sQ blive glad !
Avatar billede milo Nybegynder
12. august 2002 - 20:08 #1
Et konto system? Forklar tak.
Avatar billede martin__p Nybegynder
12. august 2002 - 20:24 #2
Hmm til et chatsites ligesom man kan sende og overføre sine ting og sådan nogen ting ..
Avatar billede milo Nybegynder
12. august 2002 - 20:47 #3
Du må forklare hvad du vil ha, hvis du skal ha hjælp.
Avatar billede martin__p Nybegynder
12. august 2002 - 20:52 #4
Vil gerne have hjælp til sådan et system så man kan sende ting til andre brugere på fx. en chat ..
er nok ikke så god til at forklare men såen er det bare !
Avatar billede milo Nybegynder
12. august 2002 - 21:24 #5
til fx en chat...dvs. sige det skal implenteres. Hvad skal det implementeres i ?
Avatar billede milo Nybegynder
12. august 2002 - 21:26 #6
hov et sige for meget det, sætter lige et stykke hvidt papir over det...
Avatar billede tipsen Nybegynder
12. august 2002 - 23:39 #7
hvilke andre brugere...?
Avatar billede martin__p Nybegynder
13. august 2002 - 20:15 #8
Hmm forestil dit en 3D chat .. så vil jeg gerne have sådan en funktion sådan at folk kan sende deres penge/polettet/Gyser eller hvad nu de hedder .. TIL hinanden .. altså overføre deres ting til andre brugere via konto system!
Avatar billede tipsen Nybegynder
13. august 2002 - 22:01 #9
hmm - ved ikke hvad en 3D chat er for noget - men det er der nok andre som ved...