Avatar billede blazer Nybegynder
12. august 2002 - 16:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike FPS under win2000 Pro ??

Hejsa !!
Jeg har før kørt win98 SE og mit counterstrike kørte på 99 fps konstant..... Nu har jeg skiftet til win 2000 pro og nu kan jeg max få 59 - 60 fps ????
Jeg har ladet mig fortælle at dette kan "hackes" i win 2000.....Nogen der ved hvordan ??? Jeg havde i øvrigt samme problem i Win XP !!!
Avatar billede realize Nybegynder
12. august 2002 - 16:35 #1
det du har hørt om er nok nærmere refresh rate.
Avatar billede -godfather- Nybegynder
12. august 2002 - 16:35 #2
Mangler du RAM? - kan være en grund (128 er i underkanten til 99fps hvis du samtidig kører WinNT-baseret system).
Hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. august 2002 - 16:39 #3
ja det er muligt at ændre det i xp og 2k! der har været et sådan spm før, prøv at søge under "fps på counterstrike"!
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
12. august 2002 - 22:59 #4
hvis du har et Geforce er dit problem ikke så slemt :O)
du skal bare bruge dette tool jeg bruger det selv og har jeg køre med 99FPS igen i CS efter jeg instllerde det.. :o)
http://www.guru3d.com/geforcetweakutility/
Avatar billede dwd Nybegynder
13. august 2002 - 08:56 #5
har du husket at slå Vsync fra på dit grafik kort??
og husket at sætte fps_max til 100 ?
det er 2 ting der plejer at kunne hjælpe.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:55 #6
lukketid???
Avatar billede blazer Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:56 #7
røv