Avatar billede abc168 Nybegynder
12. august 2002 - 15:14 Der er 13 kommentarer

driver til digital camera

Jeg har lige købt en brugt "hp photosmart 618 digital camera" og troede om, at jeg selv kan download driver fra hp hjemmesider, men det kan jeg ikke. Hvor kan jeg få fat på den software på nettet???
Avatar billede tumpez Nybegynder
12. august 2002 - 15:18 #1
Avatar billede Chewie Novice
12. august 2002 - 15:18 #2
Avatar billede tumpez Nybegynder
12. august 2002 - 15:19 #3
eh ?
Avatar billede Chewie Novice
12. august 2002 - 15:20 #4
Ja det er jo ikke os alle der er lige hurtige :o(

28 sek.
Avatar billede musti776 Nybegynder
12. august 2002 - 15:20 #5
du kan da download driver her
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma19577_swen.html

eller er det bare mig der er galt på den?
Avatar billede musti776 Nybegynder
12. august 2002 - 15:22 #6
man skal nok lige "opdater siden" inden man skriver et svar :)
Avatar billede Chewie Novice
12. august 2002 - 15:23 #7
LOL :o)

abc168 >> er du tvivl om hvor driveren finde :o)
Avatar billede hub Nybegynder
12. august 2002 - 15:26 #8
Jeg har et HP 318 og det behøver ikke drivere i 2000 og XP.
Sæt blot kameraet til at oprette et "flytbart drev" på PC'en. Så kan du benytte almindelige filredigeringsteknikker i forbindelse med overførsel af billeder. Hvis du bruger 98 skal du sikkert have en driver..
Avatar billede abc168 Nybegynder
12. august 2002 - 15:42 #9
nej! de har kun opdatering til driver, hvis jeg vil have kontrol software så skal jeg bestille en CD_ROM over nettet. De oplyser hellere ikke priser til det og spørger mig om " the shipping 5-digt zip code"!Det forstår jeg slet ikke!!!  Er der der noget andet steder hvor man kan finde driver??
Avatar billede Chewie Novice
12. august 2002 - 15:46 #10
Hvilket styrer system har du ?????
Avatar billede abc168 Nybegynder
12. august 2002 - 15:47 #11
Mener du om jeg ikke behøver drivere i XP, hub? Jeg bruger XP. Men hvad med opdatering?
Avatar billede abc168 Nybegynder
12. august 2002 - 15:55 #12
ookay! Jeg ved nu... jeg behøver faktisk ikke driver hvis min styrer system er XP. Jeg prøver lige......
Avatar billede hub Nybegynder
12. august 2002 - 15:55 #13
Opdatering af firmware i kameraet sker når man installerer den medflg. software, MEN i det halve år jeg har haft mit HP, har der ikke været tilgængelige opdateinger hos HP. Nej, du behøver ikke drivere til hverken 2000 eller XP. I kamera-settings kan du sætte kameraet til at være et "drive" på PC'en. Så henter du bare billederne som fra en CD fx. Du kan også vælge almindelig overførsel. Dermed henter XP billederne og viser dem på skærmen.