Avatar billede codeclapper Nybegynder
12. august 2002 - 13:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Formatering af harddisk

jeg har lige fået mig en 120 gb harddisk...

jeg kører XP

den siger at der er fundet ny hardware men jeg kan ikke se enheden.... hvilket program bruger man i XP til at fdisk og formatere harddisken ??
Avatar billede francke Nybegynder
12. august 2002 - 13:46 #1
Du kan bruge en alm. win98 bootdiskette!
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
12. august 2002 - 13:48 #2
du kan gå ind i dos og skrive c.. format eller sådan noget er ikke sikker!
Avatar billede frosig Nybegynder
12. august 2002 - 13:48 #3
Under Computeradministration kan du finde diskhåndtering...
Avatar billede francke Nybegynder
12. august 2002 - 13:50 #4
cyber_14>format C: og fdisk er det! :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 13:52 #5
Boot på din xp cd, eller evt en 2k cd.
vælg repair når du har muligheden, vælg recovery Console - når du kommer ud i console skriver du format c: /FS:fat32 lad den formatere og nu er disken formatteret.
Avatar billede francke Nybegynder
12. august 2002 - 13:55 #6
john_stigers> Er det ikke lige den mest besværlige måde at gøre det på??  :))
Avatar billede codeclapper Nybegynder
12. august 2002 - 14:23 #7
frosig < din mor må være meget stolt af dig... tak for hjælpen ;)
Avatar billede frosig Nybegynder
12. august 2002 - 14:36 #8
Det var så lidt...

Det er lidt skræmmende, at alle prøver at lokke dig til at formatere dit c-drev. Det er vel nok et af de dårligste råd, jeg har læst på eksperten.dk. Lad vær' med det! Man kommer bare til at savne sit styresystem *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 14:44 #9
ups... format C: ...

Den duer ikke - havde ikke læst spørgsmålet ordentligt .)