Avatar billede tsl77 Nybegynder
12. august 2002 - 13:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GTA3 i win2000

Hej,

Jeg sidder med et problem her i GTA3, når jeg vil loade mine gemte spil frem, går Computeren ned.
Den kommer bare med et "ding" ligesom når windows kommer med en fejl, og så stopper den.
Meget underligt, er der nogle af jer der sidder med samme problem?

Directx 8.1 er installeret, og det køre perfekt lige på nær at jeg ikke kan loade mine spil frem igen.

Mvh,

Thomas.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 13:34 #1
Nu ved jeg det jo om det er tilfældet her...

Men de crackede versioner har problemer med at loade spil - hvis det er en cracket version, så luk bare spørgsmålet igen, for det får du ikke hjælp til her.

Er spillet originalt lader du det selvfølgelig stå åbent :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 13:36 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 13:38 #3
Dette er hvad den patch retter i spillet, så det er den du skal bruge:

Changes-

- Exception error after blue Rockstar load screen fixed.

- Error loading saved games fixed.

- Mouse sensitivity now saved with other settings (no changes made to existing settings).

- Option for user to play audio files directly from hard disk. Copy the contents of the PLAY discs Audio directory into your installed Grand Theft Auto III Audio directory. Grand Theft Auto III still requires the presence of the PLAY disc when started. This may give better performance on some machines (though worse on others).
Avatar billede tsl77 Nybegynder
12. august 2002 - 14:00 #4
Hej John,

Det er den orginale version jeg har, jeg sidder pt på arbejde men vil skynde mig hjem og teste det.
Virker det, er der point til dig senere.. *S*

Mvh,

Thomas.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 14:01 #5
oki :)
Avatar billede tsl77 Nybegynder
13. august 2002 - 09:36 #6
Yup, det hjalp.. mange tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2002 - 21:18 #7
takke rfor point