Avatar billede pyra Nybegynder
12. august 2002 - 11:10 Der er 4 kommentarer

script

Hvordan laver man et scriptet installation af office? Noget med en msi  fil man kan tilpasse..

*Har brug for vejledning hele vejen igennem
Avatar billede webcon Nybegynder
09. oktober 2002 - 23:23 #1
Det kræver et specielt program fra Microsoft, men jeg kan desværre ikke lige komme på navnet men det er noget med Microsoft Office Developer Kit.

Her kan man angive hvilke programmer som skal installeres, på hvilken sti, hvilke genveje skal der laves samt en række andre muligheder mht. at tilføje/fjerne komponenter i de forskellige produkter.

Men jeg kan finde ud af det på mandag hvis det fortsat har interesse ??

/webcon
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 11:11 #2
du mener unattendet installation eller hvad ?
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 11:12 #3
http://www.labmice.net/Windows2000/install/unattend_install.htm

her tror jeg du måske kan finde hvad du mangler