Avatar billede -simon- Nybegynder
11. august 2002 - 19:19 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvilken PDA skal jeg vælge ?

Har spurgt før men intet svar (og ikke engang useriøst spam :)) Opretter nu spørgsmålet igen i håb om der er en ekspert på området der er online.

Hvilken ville du købe og hvorfor ?

Palm III eller Palm m125 ?

Eller måske en tredje ?

På forhånd tak !

PS  Jeg vil bruge ca 1500kr på den
Avatar billede ice Nybegynder
12. august 2002 - 12:47 #1
Hvad med en Palm Vx, den koster vist lige omkring 1500 kr, hvis du blivre gratis medlem af forbrugerliv. Har da hørt det skulle være en god PDA..

//ICE
Avatar billede cork Nybegynder
15. august 2002 - 15:58 #2
Jeg har en Palm III til salg...
Kontakt mig her:
hhpn02@vardehs.dk
Avatar billede schollert Nybegynder
16. august 2002 - 10:35 #3
Jeg vil anbefale en Vx. Har selv haft Palm III, Palm IIIx og har nu en Vx.
Forskellen på Vx og III er, at Palm Vx har 8mb og 20 Mhz processor og mens PalmIII har 2mb og 16 Mhz processor.

Vær opmærksom på, at memory på Palm ikke er det samme som på PC. Palm's programmer fylder ikke så meget. Hvis du kun vil køre std. applikationerne, kan du godt klare dig med en Palm III. Hvis du derimod forventer at "vride" din Palm for alle muligheder, vil jeg anbefale Vx, da den har det mere hukommelse. Du vil sikkert hurtigt blive træt af at skulle slette programmer, for at teste nye ting du har downloaded.

Håber det hjælper dig lidt på vej.
(cork; det er ikke for at forpurre dit salg!)

Venligst

/Schollert