Avatar billede geko Nybegynder
31. august 2000 - 11:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tifingersystem

Hej!

Jeg leder efter et program til at lære tifingersystemet. Altså et program der måler hvr mange anslag en person der bruger det udføre i minuttet

Er der nogen der kender et link til et sted der har nogle sådanne eller noget lignende?
Avatar billede lennart Nybegynder
31. august 2000 - 12:02 #1
Avatar billede prodic Mester
31. august 2000 - 12:49 #2
geko : har skrevet en kommentar i dit spøgsmål nummer 2 af samme ordlyd. Hvilket man btw ikke må i følge regleren for Eksperten.
Avatar billede trs Nybegynder
31. august 2000 - 12:54 #3
SuperType lite. (Spørg efter det i en boghandel)
Avatar billede geko Nybegynder
31. august 2000 - 20:05 #4
Jeg ved ikke hvad der er sket ved den computer jeg benyttede... den har sendt den samme forespørgelse to gange. Programmet SuperType lite ser ud til at dække de ønskede behov, så tak for hjælpen. Prodic får point fra det andet spørgsmål eftersom han gjorde mig opmærksom på fejlen med de to spgs...
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. august 2000 - 22:00 #5
Yeps, SuperType lærte mig at skrive... men husk, det skal holdes ved lige!! ;)
Avatar billede JohnFlash Nybegynder
11. januar 2014 - 15:53 #6
Hej,

Du kan bruge et online program på denne side:

http://www.skrivhurtigt.dk/

Det er skrevet i Flash og virker derfor både på Mac og PC

Programmet måler hvor mange anslag i minuttet du skriver, og gemmer dine bedste resultater på en side med statistik.

Kurset har 48 øvelser i stigende sværhedsgrad, begyndende med nogle ret simple øvelser.

Hvis du lære blindskrift / tifingersystem GRATIS er dette nok noget af det nemmeste at gå til.
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. januar 2014 - 20:27 #7
Det var godt nok et ældre spørgsmål, men tak for tippet. :)