Avatar billede MrJ Praktikant
11. august 2002 - 11:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

90 min cd'er

Hej

Jeg har fået fat i en film jeg vil brænde ud på cd, men den varer 84 min, så jeg skal bruge en 90 min cd.

Ved nogen om en AOpen JustLink 24/10/40 (tror jeg den hedder, jeg smed æsken ud i tidernes morgen) kan brænde på 90 min cd'er?

mvh Effer
Avatar billede fred-durst Nybegynder
11. august 2002 - 11:47 #1
Ja
Avatar billede MrJ Praktikant
11. august 2002 - 11:48 #2
kan du dokumentere det? eller har du selv en?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
11. august 2002 - 11:58 #3
vidste ikke engang at man kunne få 90min cdér
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. august 2002 - 12:05 #4
effer => kan den overburne?

jeg har en lite-On 32x12x40, og jeg kan brænde 90mins uden problemer.. sætter den bare til at overburne i Nero
Avatar billede jettjackson Nybegynder
11. august 2002 - 12:25 #5
halløj...det er ikke minutterne man regner med...
Filmen kan da sagtens være meget længere og stadigvæk være på en cd.

Det er vel antallet af Megabyte filmen fylder, som man skal regne med. Hvis filmen fylder 700mb kan den godt være på en cd. Så er det ligegyldigt hvor mange minutter den varer.
Avatar billede jettjackson Nybegynder
11. august 2002 - 12:26 #6
Effer>> hvor mange megabyte fylder filmen?
Avatar billede Noone Nybegynder
11. august 2002 - 17:26 #7
jetjackson > Hvis det er som en video CD fylder den 10 Megabyts/minut, og det kan man ikke lave om på.

rkhdk > Der er forskel på overburn af en 80 min CD og så at brænde på en rigtig 90 min CD (Hmm... Tror nu det er 99 min CD'er der findes)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. august 2002 - 17:29 #8
chanoa => ??

jeg bruger 90mins CD'er, da jeg få Fejl hvis jeg skal brænde 90min ned på 80mins..
men for at jeg KAN brænde på 90mins CD'er, så SKAL jeg overburne da Nero 5.5.9.0 ikke vil kendes ved 90mins CD'er.. men imod sætning til 80mins, så får jeg ikke fejl!

så jeg bruger "rigtige" 90mins CD'er helt præcist Mr. Platnium 90mins
Avatar billede Noone Nybegynder
11. august 2002 - 17:30 #9
Ok... Så misforstod jeg dig bare.. Sorry..
Avatar billede MrJ Praktikant
11. august 2002 - 19:05 #10
jeg har fået det til at virke nu. jeg fik en cd af en ven så det virker fint.

Tak for svarene.
Nu vil jeg til at se Ice Age