Avatar billede mizzd Nybegynder
10. august 2002 - 22:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan med kunder

Hej,

Jeg har tidligere haft et job indenfor webkreering, et projekt der kørte over ½ år. Dette job fik jeg igennem et familiemedlem, så det var ikke noget problem at skaffe det.
Nu er det bare at jeg står i den situation at jeg godt kunne bruge en smule penge, og derfor søger jeg igen nogen kunder som har brug for at få lavet noget grafisk arbejde.

Jeg søger ikke efter nogen herinde, jeg søger efter TIPS til hvor jeg skal lede efter disse kunder. Det jeg laver er webdesign, logo/banner design og den slags, programmeringen holder jeg mig fra.
Desuden er det vigtigt for mig at understrege at jeg ikke nødvendigvis er interesseret i store opgaver til flere tusinde kroner (hvilket var hvad jeg lavede tidligere), men mere nogen små opgaver til en 2-500 kroner (som fx design at et enkelt logo).

Er der nogen der evt. ved hvor og hvordan jeg kan skaffe kunder? Helst på andre måder end at lave et referencesite, tak.

Mvh Danielle Dupont
www.mizzd.dk (se evt. her hvis i vil se grafiske evner)
Avatar billede mizzd Nybegynder
10. august 2002 - 22:07 #1
Undskyld jeg bruger denne kategori, men jeg kunne ikke oprette i nogen af de andre kategorier. Hvad er i øvrigt grunden til dette?

- Danielle
Avatar billede initializing Nybegynder
10. august 2002 - 22:10 #2
www.sharksforum.com - Der er jævnligt nogen som har brug for at få lavet noget.

-Martin
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
10. august 2002 - 22:11 #3
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2002 - 22:11 #4
Opsøgende arbejde. Tjek nogle sider på nettet, lav en referenceliste med hvad du har lavet, og ring/skriv/besøg ejerne af disse sider.

Forklar hvad du kan, og hvis du er snu nok kan du få dem på krogen ;)

MHT dit sidste spørgsmål er Eksperten inde i en "jeg-er-syg-og-dårlig" periode. Jeg tror bestemt at den kommer til at virke optimalt igen
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
10. august 2002 - 22:12 #5
Danielle.. Jeg er desuden indehaver af mediebureauet Kwan Studios, er du interesseret så kontakt mig på enten jacob.boetter@kwanstudios.dk eller tlf. 27283508 - fra nu af og frem til hvor du nu har lyst :O)