Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. august 2002 - 18:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Winamp3 og Logitech iTouch-tastatur!

Jeg har lige hentet Winamp3 og kan nu ikke skifte numre og stoppe et nummer med mit Logitech iTouch-tastatur som jeg ellers har kunnet med Winamp 2.x...
Jeg kan dog godt starte Winamp med "play"-knappen.
Hvorfor kan jeg ikke skifte numre og stoppe et nummer?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. august 2002 - 18:58 #1
Er det noget jeg skal ind og rette i RegEdit?
Jeg kører Windows XP!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2002 - 18:59 #2
winamp 3 er stadig i udviklings stadiet, men prøv at snakke med dem der nu engang laver winamp....
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. august 2002 - 19:02 #3
Winamp3 er da ikke mere på udviklingsstadiet!
Tjek http://winamp.com
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2002 - 19:06 #4
wh000t syret...det der sker når man har været på ferie...det må du unskylde!:D
så har det nok noget at gøre med at du mangler drivere til dit keyboard! ... prøv at opdatere dem til de nyeste....winamp 3 er jo ret nyt :D
prøv www.logitech.com
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. august 2002 - 19:07 #5
Prøver...
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. august 2002 - 19:09 #6
Har allerede den nyeste driver/software til mit keyboard!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2002 - 19:10 #7
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. august 2002 - 20:09 #8
magik --> Jeps, nu virker det! Takker for svar!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2002 - 20:11 #9
selv tak  :)
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
19. august 2002 - 14:27 #10
Wa3=key,Studio.exe,BaseWindow_RootWnd,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp3
Avatar billede macro Nybegynder
24. marts 2003 - 19:02 #11
Hej.

Jeg har haft de samme problemer, som nævnt ovenfor, efter jeg er skiftet over til winamp3.

Jeg har dog imidlertid fået knapperne til at virke med den lille undtagelse, at jeg skal gå ind i preferences, winamp 2.X pluging manageren og unload'e keyboard plugin'en og herefter genstarte winamp, for at den begynder at virke .... og så går fornøjelsen lidt af det.

Det er iøvrigt som om, at winamp ikke altid "husker" den måde programmet er konfigureret på, når man går ud af programmet.

Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
24. marts 2003 - 19:07 #12
Hmmm... Har du både Winamp2 og Winamp3 installeret samtidig.
Det kan måske være grunden til det ikke rigtig funger!
Med hensyn til at den ikke altid husker konfigurationen, så har jeg der samme problem. Tror dog det er fordi den ikke helt er i orden med hensyn til version 3 af Winamp!
Avatar billede macro Nybegynder
24. marts 2003 - 19:18 #13
Tak for svaret.

Men jeg har ikke både Winamp2 og Winamp3 installeret samtidig, hvilket jeg også tror er årsagen til dette lille problem. Jeg prøvede nemlig at load'e winamp via min media knap på mit logitech keyboard, hvorefter den startede med den samme konfiguration, som den blev lukket ned med, og dermed også med de omtalte knappers funktioner i behold.

Det skyldes vel angiveligt, at winamp3 ikke er helt bugfri endnu.