Avatar billede specialty Nybegynder
31. august 2000 - 10:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lave et rum i 3d kun via billeder....

Hej...

Jeg mangler et program som kan lave et rum kun via en masse billeder af rummet... Jeg mener at Quicktime har lavet et sådan program men jeg har glemt hvad det hedder... Det skal blive til et rum man kan gå rundt i... PLEASE... skynd jer at svare...

På forhånd tak...

Specialty...
Avatar billede lrj Nybegynder
03. september 2000 - 12:17 #1
Hov hov, kun 1 spørgsmål med samme indhold..
Avatar billede michael_bo Nybegynder
18. september 2000 - 16:15 #2
Et godt sted at starte er på adressen <A HREF=\"http://www.ipix.com/> http://www.ipix.com/ </A>.
Næsten alle billedprogrammer kan sætte dine billeder sammen til at stort sammenhængende billede. Jeg kører Corel (8+9), og funktion hedder \"stitch\".
Avatar billede 8800 Nybegynder
18. september 2000 - 16:17 #3
er det til en slags højhus chat?
Avatar billede phatboy Nybegynder
25. september 2000 - 14:33 #4
Det må da vist være QuickTime VR, du efterspørger her....

I retail hos Apple, QTVR Developer Kit.......

Kan både \"stitche\", generere VR objects o.m.a.

phatboy ;-)
Avatar billede sleepy Nybegynder
28. september 2000 - 01:10 #5
Ja, QuickTime VR er det p.t. bedste. Desærre kan du ikke \"gå\" rundt i miljøet, men kun se dig omkring (zoome osv) og navigere efter \"hot-spots\" der fører dig til næste position. Desuden kan du vende og dreje objekter på samme måde.

Der er nogle gratis programmer der kan hjælpe dig (eksperimentere) med mulighederne.

Skal du arbejde videre med \"hot-spots\" skal der penge op af lommen. (se phatboy\'s indlæg) + specialkamera og stativ for det bedste resultat.

Check http://www.apple.com/quicktime/qtvr/ der er der en del at tage fat på.

Jeg kender et par professionelle fotografer der kan levere varen (i rigtige format) hvis det skal være State of The Art.

Held og lykke.
Avatar billede specialty Nybegynder
05. november 2000 - 16:16 #6
Jeg lukker spørgsmålet...
Avatar billede sleepy Nybegynder
06. november 2000 - 04:27 #7
Siden sidst:

Som P.S. kan man som registreret medlem hos Macromedia.com gratis downloade en fuld version af v.1 af PhotoVista.
Her kan man sammensy flere billeder til et panorama og gemme som QTVR...

Fedt legetøj!