Avatar billede specialty Nybegynder
31. august 2000 - 10:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lave et rum i 3d kun via billeder....

Hej...

Jeg mangler et program som kan lave et rum kun via en masse billeder af rummet... Jeg mener at Quicktime har lavet et sådan program men jeg har glemt hvad det hedder... Det skal blive til et rum man kan gå rundt i... PLEASE... skynd jer at svare...

På forhånd tak...

Specialty...
Avatar billede chriso Nybegynder
31. august 2000 - 12:20 #1
Du skal bruge et program der hedeer photovista. Det er ikke et 3d program, men fungere på den måde at man tager et antal billeder af et rum. Billederne skal tages i 360 grader og sørge for at de overlapper hinanden med 30 procent, derefter scanner du billederne ind eller overfører dem direkte fra dit digitale kamera. Programmet gøre sådan at du kan panorere rundt i rummet. Lidt virtuel agtigt. Men det er ikke noget med 3d program at gøre..
Avatar billede specialty Nybegynder
05. november 2000 - 16:19 #2
Jeg lukker det her spørgsmål...