Avatar billede happysam Nybegynder
10. august 2002 - 14:09 Der er 5 kommentarer

side hovederne forsvider i under rapporterne

Hej

jeg har 6 forskelige rapporter jeg geren vil have placeret i en word fil.

Jeg har tænkt mig at ligge rapporterne ind som under rapporter i en ny rapport og derefter konvertere den. Men på rapporterne forsvinder side hovederne når de bliver placeret i  en anden rapport som under formular.

Kan dette undgås eller er der andre måder at skive flere rapporter i en fil ?
10. august 2002 - 14:32 #1
Du må lave en ny rapport der samler data fra de andre rapporter.. (kopier forespørslerne)
Du vil vel gerne have formatet til at være ens i den samlede rapport
Ellers lav en makro der kører de andre rappporter en efter en
Avatar billede happysam Nybegynder
10. august 2002 - 16:10 #2
tak for svar
nej rapporterne skal ikke have samme format og data er af hvidt forskellig art og jeg kan derfor ikke bare smide dem sammen i en rapport.
10. august 2002 - 16:13 #3
Så kan du gøre det i en makro
Avatar billede happysam Nybegynder
10. august 2002 - 16:31 #4
Jo hvordan lige de skal jo skrives i samme fil?
Avatar billede mugs Novice
10. august 2002 - 20:14 #5
Det enkleste er vel at udgive rapporterne med Word fra access, derefter importere de enkelte word-filer til en samlet word-fil.