Avatar billede steven Nybegynder
09. august 2002 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af 7 top-bannere til Kommunalbogen.dk

Hej Eksperter!

På hjemmesiden Kommunalbogen.dk (ligger pt. på www.erhvervs-info.dk) er der 7 artikel kategorier:
- Gastronomi & Vin (mad.kommunalbogen.dk)
- Ferie & Rejser (rejser.kommunalbogen.dk)
- Bolig (bolig.kommunalbogen.dk)
- Kultur & Underholdning (kultur.kommunalbogen.dk)
- Bil & Motor (bil.kommunalbogen.dk)
- Mode & Livsstil (mode.kommunalbogen.dk)
- Computer & IT (computer.kommunalbogen.dk)
(Desværre virker ovenstående links ikke endnu, men I må tænke jer til dem. I kan dog finde siderne på www.erhvervs-info.dk i stedet.)

I hver af disse artikelkategorier er der et topbanner, hvor der står Kommunalbogen.dk + adressen på gul baggrund.

Opgaven består i, at jeg gerne vil have færdige designs på dette top banner i hver af af de 7 kategorier. Det er det bedste design der "vinder".
Jeg har udlovet 200 points, hvis dette ikke rækker må I lige skrive til mig.

Hvis der er nogen af jer eksperter, der gerne vil have photoshopfilen til topbanneret, så kan I sende mig en mail.

/Steven
steven@d-e-i.dk
Avatar billede wanger Nybegynder
10. august 2002 - 01:10 #1
jeg vil gerne prøve....
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. august 2002 - 11:39 #2
da det er til financiel brug så henleder jeg din opmærksomhed til www.sharksforum.dk , der kan du få dine bannere lavet i professionel retning for en rimelig pris.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2002 - 11:40 #3
200 points er ikke noget værd. Jeg går ud fra at du har tænkt dig at tjene penge på den side, enten ved at lave den eller ved at sælge noget til/fra den.

Jeg er derfor 100% enig med atf_nova
Avatar billede steven Nybegynder
11. august 2002 - 16:09 #4
Du kan også hente topbanneret her, hvis du vil...
http://www.erhvervs-info.dk/top.psd

/Steven
Avatar billede fireblast Nybegynder
14. august 2002 - 15:07 #5
Til atf_nove, og el_barto vil jeg gerne ha lov at sige, at jeg syntes i skulle kaste et blik mere over mailen:
    "Jeg har udlovet 200 points, hvis dette ikke rækker må I
    lige skrive til mig."
I kunne jo, hvis i havde lyst/evner, til at udføre opgaven, skrive til ham og høre hva han har at tilbyde.
Mvh.
Anders Clausen
Avatar billede steven Nybegynder
22. august 2002 - 12:42 #6
Da der ikke er kommet nogle svar eller forslag, har jeg løst problemet (midlertidigt). I kan se resultatet på www.kommunalbogen.dk

Hvis du sidder med nogle forslag der er bedre end de jeg er kommet op med, vil jeg gerne høre fra dig alligevel.

/Steven
steven@d-e-i.dk