Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2002 - 07:05 Der er 15 kommentarer og
8 løsninger

Haster... dårlig webhosting!!!

Hej,

Det er meget vigtigt at jeg finder en god og MEGET stabil webhost.... jeg er blevet total gal nu! Først er min webhost nede så er min domæne host nede... Jeg mister alt for mange besøgende og jeg vil lige se at det skete i træk... dvs. først var min webhost nede i ca. 12 timer og nu er min domæne host nede og indtil videre er han oppe på 12 timer også. Jeg føler jeg skal starte fra bunden hver gang fordi jeg mister som sagt besøgende både af de faste, men også af nytilkommende.

Jeg er pissetræt af det hele og kunne skidegodt tænke mig et godt webhotel.

Jeg har prøvet disse hoteler og alle sammen er dårlige!
Web-Sale.dk, Cliche.dk, buydomains.dk, freepaq.dk
freepaq var så min første host.... det er ikke min nuværende!

Jeg søger en stabil host...... buy where?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2002 - 07:07 #1
det er buydomans.dk der er min domæne host så hvis i ved hvor de er nede må i gerne lige skrive det her inde før jeg æder dem
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. august 2002 - 07:21 #2
Jeg har hosting i DK hos pil.dk - de rykker :) virkelig imponerende. Jeg har min bror's site hos struer.net, det er stabilt nok som sådan - deres support er blot lidt lala (du ved, når man ringer ind og begynder at forklare supporteren hvordan systemer hænger sammen *g*)
Avatar billede boyota Nybegynder
09. august 2002 - 07:36 #3
Jeg har haft hosting hos Azero i over et år, og har været meget tilfreds med den service som de har leveret.
Avatar billede Chewie Novice
09. august 2002 - 07:52 #4
Hvis du vil betale for det !!! ..... så ved jeg netcentralen.dk har nok danmark bedste oppetid men er også danmarks dyreste
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2002 - 08:08 #5
jeg er skide ligeglad med prisen... alt det kan min hjemmeside betale med tiden, men jeg går meget op i oppetider og hastighed...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2002 - 08:08 #6
nu er buydomains.dk desuden totalt væk... man skulle næsten tro de var lukket ned.
Avatar billede Chewie Novice
09. august 2002 - 08:13 #7
Så er det www.netcentralen.dk du skal vælge ..... jeg ved der er ca 25 mennesker ansat og det fortæller bare lidt om deres seriøsitet ...... prøv at lur deres hjemmeside ud :o)
Avatar billede been Nybegynder
09. august 2002 - 08:17 #8
Jeg kan kun anbefale www.azero.dk - de er meget stabile har høj oppetid, god support og er samtidig rimelig billige.
Avatar billede 7th Praktikant
09. august 2002 - 08:19 #9
Som ljweb siger, så har www.struernet.dk en rigtig god oppetid, men til gengæld også en rigtig skidt support. Mit hidtil eneste webhotel har jeg haft hos dem i over et år nu, og har kun en gang oplevet en downperiode i forbindelse med den kendte virus (kan ikke lige huske navnet på den).
Avatar billede neteffect Nybegynder
09. august 2002 - 08:20 #10
Se svar på spørgsmål om wannafind.dk

http://exp.dk/spm/244317
Avatar billede maxwell Nybegynder
09. august 2002 - 10:21 #11
Jeg fik en mail fra dem (buydomains.dk) omkring at de var slået sammen med freenet (eller hva de hed') og at de skulle lave noget opdatering så jeg regner med at det er derfor at de er nede lige nu... MEN JA DET ER PISSE SURT....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. august 2002 - 18:36 #12
Fra på mandag af - og det er gratis :)

www.starthotel.dk
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2002 - 22:07 #13
maxwell:

Jeg har lige tjecket min mail og ja den mail har jeg også fået.... ved du hvad for det første er de sgu snot dumme i hovedet! den mail fik jeg ca. 24 timer før de gik ned... dvs.. man får ikke en ærlig chance for at flytte sit domæne.... og det har de jo sikkert allerede tænkt på så det var nok deres formål med at sende en mail så forsinket.

Og hvad fanden er det for en grim overskrift de giver den email?
IMPORTANT INFORMATION - BUYDOMAINS.DK MERGER AND AQUISITIONS

den fortæller mig ikke en skid om deres nedetider... det ligner sgu en af deres standard breve med indhold "I don't give a damn about" dvs. tilbud eller andet bæh.
Dvs.. de har brugt en skod titel... den fanger ikke alles opmærksomhed..

Yderligere nævnes der INTET om deres nedetider i starten af brevet! først til sidst når alt det gode er blevet fortalt..

Dear Valued Customer,

In the past we have worked hard to bring you valued
service at a great low price.  Throughout we have
continued to provide service and grow to accommodate
our customer base accordingly.

At this time, due to your involvement with
BuyDomains.dk we have outgrown our facility,
and our network capacity.  Due to this, we have
been actively seeking investors and other companies to
possibly merge together to increase our stability, growth,
and reliability.

FIRST OFF THIS MERGER WILL MOST EFFECT
HOSTING CLIENTS.  DOMAIN AND EMAIL SERVICES
WILL BE RESTORED MUCH FASTER, AND NO NUMBERING
WILL AFFECT DOMAIN OR EMAIL SERVICES.

We understand that uptime and stable service is needed
for you to maintain your business, and we know that the
below merger will increase your service 10 times over.
At this time NetFree, Inc, has merged with another privately held
company, ServerHosts, Inc, to facilitate, and provide premium bandwidth
(Epik / uUnet / Level3 and AT&T) to you, our customers.

At the same time, we have now the ability to secure a /40 from
Erin, the IP registry, and will be issuing new IP address to all
of you within the next 48 - 72 hours.  This IP change will be a FINAL
change to our network, meaning that no matter what bandwidth provider
in the future BuyDomains.dk wishes to secure, your IP address space will
never change.  In sense, these IP allocations belong to BuyDomains.dk / NetFree, Inc.

In addition to securing this address space, we will be consolidating
BuyDomains.dk into the ServerHosts, Inc. facility and taking over 500
square feet of Network space and enabling BuyDomains.dk to grow to it's
fullest potential.  This new network facility is premium network
space with prime equipment for backup, cooling, and all other
aspects of maintaining and facilitating our equipment.

The actual amount of downtime is not known at this time but is
only expected to be 24 hours (equal to the last renumbering), and the
actual expected start time for this outage is unknown due to contractual
issues with previous providers, but is expected to occur, on Friday
August 9th 2002.

We have set up an alternate support address for you to contact so that
you can be kept up to date while this transition is in place.  That
email address is buydomainsdk2001@yahoo.com. (for now you can reach
support through the normal means.) You can also contact us
by telephone at +1 305-935-6948 (24 hours a day) to receive an update
on the status of this merger.

In all we understand the importance of your service, and we will
work as hard as we can to restore your service in a timely fashion.
We want to assure you that these acquisitions to BuyDomains.dk will
make your service more stable for the future.

In compensation for the down time we will be sending out a
letter of intent for time to be added to your account.
(This is for Webhotel customers only.)

We appreciate your business and we want to show you that we are committed to your success by putting every effort in to providing TRUE tier1 connectivity, on a TRUE tier1 network, in a prime and premium network facility.

Without you, we would not be able to continue and progress in the manner in which we are, and keeping you all as clients is our main focus and concern.  We know the outage will affect some of you greatly, however we strongly feel it is essential to make this merger happen as fast as possible for the survival of BuyDomains.dk due to the amount of growth in such a short a time.

This outage we will be the last and we will be able to provide and SLA (Service Level Agreement) of 99.9% once service is restored.  This SLA will be posted on our website the moment the merger is completed.

Thank you for your understanding!

Brian Coppola
CEO, NetFree Inc.
BuyDomains.dk, a NetFree Company

SKOD SERVICE!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2002 - 22:07 #14
desuden svarer han ikke på min mail den tosse
Avatar billede tech4me Nybegynder
20. november 2002 - 21:18 #15
Hvis du ikke har fundet en ny udbyder kan jeg anbefale UnitSpeed Host som du finder på www.unitspeed.dk
Avatar billede rekman Nybegynder
24. april 2003 - 00:03 #16
Har selv samme problemer, med ALLE billige webhost firmaer.
Min trofaste men dyere webhost er www.dandomain.dk det er sgu et seriøst firma, med support så det basker. De kan nås på telefon, og svarer som regel inden for 20min efter du har sendt emails..
Jeg bruger dem ALTID som sidste løsning, efter jeg har haft problemer med 2-3 firmaer... Har ALDRIG oplevet noget dårligt fra dem, tværtimord...
Avatar billede rune-boege Nybegynder
09. maj 2006 - 15:25 #17
et seriøst webhotel er nok gigahost.dk de har alt indenfor php/mysql, med frie databaser, og mail adresser etc. de har det hele.

-.-
Avatar billede Chewie Novice
09. maj 2006 - 15:28 #18
hmm ... det var vist en reklame for dit eget webhotel
Avatar billede w-dk Nybegynder
09. maj 2006 - 17:14 #19
Det var da nogle triste problemer. Jeg har igennem tiden kun hørt ikke så gode ting om buydomains. Jeg bruger selv www.intergate.dk som er i den billigere ende men ikke de billigste. Bruger dem til en lille side samt mails.
Avatar billede Chewie Novice
09. maj 2006 - 18:52 #20
øøhh ... det er 3år imellem indlægne her
Avatar billede w-dk Nybegynder
09. maj 2006 - 19:48 #21
Upss det kan jeg godt se nu shirt-pusher. Det var fordi jeg søgte efter nået på eksperten og fik så set dette indlæg. Jeg har hørt så meget om buydomains. Jeg fik så ikke lige set datoen.
Avatar billede Chewie Novice
09. maj 2006 - 20:00 #22
:)
Avatar billede rune-boege Nybegynder
12. maj 2006 - 17:54 #23
shirt-pusher_com> ehh, nej? har ikke noget webhotel, og får jeg så sandelig heller aldrig. Min forbindelse skodder til sådanne ting.
Så den formodning holder retn faktisk ikke.