Avatar billede -simon- Nybegynder
08. august 2002 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PDA

Hej, jeg overvejer at købe en PDA. Den skal bruges til notes, internet og alt det andet man plejer at lave på den. Hvilken PDA er bedst til sin pris ? Og kan man få nogle med indbygget tlf ?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2002 - 21:47 #1
Du kan kigge lidt på http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2496 der fortæller hvilke mulige emner der er.

Denne artikel http://www.pdabuzz.com/Features/PPC2002_Launch/comparison.html gennemgår deres fordele og ulemper, og sammenligner 9 af de mest lovende.
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. august 2002 - 22:00 #2
Kan man ringe med dem ?  Altså også bruge dem til mobiltelefon ?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
08. august 2002 - 22:04 #3
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
08. august 2002 - 22:05 #4
Har fået SMS fra sådan en, og jeg mener også den kan bruges som modem og telefon
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2002 - 22:06 #5
Men kun med en GSM jacket (ekstra udstyr der koster en formue)
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. august 2002 - 22:13 #6
Jeg kunne godt tænke mig noget mere info om: Palm IIIc, Palm Vx og Palm IIIxe
Avatar billede schollert Nybegynder
16. august 2002 - 10:45 #7
Se svaret på dit eget spm. http://www.eksperten.dk/spm/245135  ;-)

Hvis du skal bruge din PDA til Notes, internet o.lign., vil jeg råde dig til, at du som minimum anskaffer dig en Vx eller en IIIc. (IIIc'en er større end Vx, men har en OK farveskærm.)
Du kan også få GSM-kits til Palm's PDAer, ligesom du kan få en horde af ekstra udstyr.

Drop mig evt. en mail, hvis der er noget specifikt du gerne vil vide om Palm modellernen.

Venligst

/Schollert

Hvad er det du gerne vil vide om Palm modellerne?
Avatar billede cigarer Nybegynder
15. september 2002 - 00:31 #8
Hej Simon

Hvis du gerne vil have en PDA med indbygget telefon kan du kigge lidt på den nye fra T-mobile...

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006IIRQ/pocketpcpassion/102-4037946-1892941

Her kan man bruge den som PDA og telefon sammen, men man kan også slå telefon delen fra (smart hvis man skal op i et fly, hvor man af uransagelige grunde ikke må ringe i mobiltelefon)

Hvis du vælger en pocket pc (som f.eks. T-mobile, vil der være præinstalleret mini-udgaver af Word, Excel, Internet Explorer, der vil være en inbox m.m.

Med venlig hilsen

René Ernst Nielsen